نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

تشنج باعث از دست رفتن بینایی افشین شده است/ جراحی چشم پسر ۱۲ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

تشنج باعث از دست رفتن بینایی افشین شده است/ جراحی چشم پسر ۱۲ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
213120000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=21312000 - $percent=1.0656 -

106 %

158

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

تشنج باعث از دست رفتن بینایی افشین شده است/ جراحی چشم پسر ۱۲ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

افشین، پسرک 12 ساله شیرازی، بیشتر عمرش را با حمله‌های ناگهانی صرع و از آن بدتر با ترس این حمله‌ها گذرانده است. او از کودکی به بیماری صرع مبتلاست و تشنج و درد ناشی از این بیماری، دوران شاد کودکی‌اش را لکه دار کرده است. مدتی قبل در اثر یکی از این تشنج‌های شدید، افشین بینایی چشم چپش را از دست داد و خانواده به علت ناتوانی در پرداخت هزینه‌ها، اقدامی برای درمان چشم کودک انجام نداده است.
پزشکان تشخیص داده‌اند افشین برای بازیافتن بینایی چشمش به حداقل یک عمل جراحی نیاز دارد اما به علت فقر مالی خانواده، فعلا لنزی در چشم او قرار داده‌اند که بتواند تا فاصله 2 متری را ببیند واز درس‌هایش عقب نماند. او علاوه بر از دست دادن بینایی یک چشم، مبتلا به قوز قرنیه و انحراف چشم نیز هست که نیاز به درمان جداگانه دارد.
افشین فرزند پنجم خانواده‌ای است که در خانه‌ای اجاره‌ای و قدیمی زندگی می‌کنند. مادر افشین برای امرار معاش کار نظافت در منازل انجام می‌دهد که با شیوع کرونا، دیگر مثل قبل به او کار نمی‌دهند و پدر افشین به جمع آوری ضایعات مشغول است.
درآمد پدر کفاف هزینه این خانواده 8 نفره را نمی‌دهد و بچه‌ها از نظر تغذیه و پوشاک همیشه در مضیقه هستند. خانه آنها از نظر بهداشتی شرایط بسیار بدی دارد. جلوی حمام به جای در، پارچه‌ای نصب شده و صاحبخانه در یکی از اتاق‌های خالی نخاله انبار کرده است.
برای عمل جراحی چشم و تهیه داروهای صرع افشین مبلغ 20 میلیون تومان برآورد شده است که جهت تأمین این مبلغ چشم انتظار کمک‌های شما عزیزان هستیم.

آینده افشین چه شد؟