نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

اگزمای شدید و مشکل ریوی زندگی را برای باران سخت کرده است/ درمان دختر ۵ ساله اهوازی نیازمند ۱۲ میلیون تومان

اگزمای شدید و مشکل ریوی زندگی را برای باران سخت کرده است/  درمان دختر ۵ ساله اهوازی نیازمند ۱۲ میلیون تومان

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
122590000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12259000 - $percent=1.0215833333333 -

102 %

75

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

اگزمای شدید و مشکل ریوی زندگی را برای باران سخت کرده است/ درمان دختر ۵ ساله اهوازی نیازمند ۱۲ میلیون تومان

باران، دختر 5 ساله اهوازی، مبتلا به اختلال اوتیسم است. علاوه بر این، او از بدو تولد به علت کوچک بودن ریه‌هایش از اسپری تنفسی استفاده می‌کند. باران اگزمای پوستی هم دارد و باید مرتب از داروهای ترکیبی استفاده کند وگرنه بدنش پر از دانه‌های قرمز می‌شود و خارش و سوزش بچه را به گریه می‌اندازد.
باران اولین فرزند خانواده‌ایست که به علت اعتیاد پدر مدتهاست از هم پاشیده است. پدر باران که در گذشته به حرفه جوشکاری اشتغال داشت بعد از بالا گرفتن اعتیادش این کار را رها کرد. او مرتب به هر بهانه‌ای همسرش را کتک می‌زد تا جایی که مادر باران توانست از طریق شکایت از همسرش به علت ضرب و شتم، حکم جلب او را بگیرد اما مرد متواری شد و اکنون دو سال است کسی از او اطلاعی ندارد.
با این وجود مادر باران با دو فرزند خود در منزل ارثی پدرشوهرش سکونت دارد و به دلیل این که بعد از جدایی جایی برای رفتن ندارد، به ناچار نمی‌تواند اقدام به طلاق غیابی کند. هرچند خانه موروثی پدرشوهر قدیمی و امکانات زندگی آنها محدود است ولی تنها سرپناهی است که این زن جوان با دو فرزند کوچکش دارد.
او برای تأمین مخارج زندگی به کارهای خدماتی و نظافت منازل مشغول است و با وجود دو فرزند بیمار، به سختی می‌تواند از عهده مخارج درمان آنها بربیاید.
باراد برادر سه ساله باران نیز به علت ابتلا به آسم اسپری تنفسی استفاده می‌کند. هر دو کودک باید به طور مرتب توسط متخصص ریه چکاپ شوند و هزینه داروها و آزمایش‌هایشان از توان مادر خارج است. علاوه بر این باران به علت اگزمای شدید باید مدام تحت نظر متخصص پوست باشد و داروهای ترکیبی مصرف کند. هزینه درمان باران برای مدت زمان یک سال حدود 12 میلیون تومان تخمین زده شده است. با مهربانی خود حامی باران کوچک باشید.