نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

نازنین زهرا نمی‌تواند نفس بکشد/ درمان دختر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

نازنین زهرا نمی‌تواند نفس بکشد/ درمان دختر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
103760000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10376000 - $percent=1.0376 -

103 %

82

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

نازنین زهرا نمی‌تواند نفس بکشد/ درمان دختر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

نازنین زهرا امسال کلاس اول ابتدایی است. این دختر کوچک کرمانشاهی، از کودکی با بیماری آسم دست و پنجه نرم می‌کند و تا به حال چندین بار نیز در اثر حملات این بیماری بستری شده است. نازنین زهرا برای این که بتواند نفس بکشد روزانه چندین نوبت اسپری تنفسی مصرف می‌کند. او همچنین مبتلا به تجمع مایع آزاد در فضای اینترلوپ شکمی است که در صورت درمان نشدن می‌تواند خطرناک شود. این بیماری توان نازنین زهرا را گرفته و او را به کودک رنجوری تبدیل کرده که مثل همسالانش قادر به فعالیت بدنی و جست و خیز نیست. 
پدر نازنین بیکار و معتاد به شیشه است و چند وقتی است که از منزل متواری شده و خانواده‌اش را تنها گذاشته است. برادر 20 ساله‌اش علیرضا هم در یک نزاع دسته جمعی نقص عضو شده و دست چپش را از دست داده است. دادگاه برای شخص ضارب 25 میلیون تومان دیه بریده که آن شخص به علت عدم تمکن مالی، هر 5 ماه یک بار مبلغ 3 میلیون تومان از این دیه را پرداخت می‌کند.
خانواده منبع درآمدی بجز یارانه و کمک معیشتی کمیته امداد ندارد و علیرضا هم به علت نقص عضو قادر به کار کردن نیست. 
آنها در منزلی اجاره‌ای زندگی می‌کنند و از نظر وضعیت لوازم و امکانات زندگی در مضیقه‌اند. هزینه لازم برای درمان نازنین زهرا به مدت یک سال، حدود 10 میلیون تومان تخمین زده شده که برای تأمین این مبلغ به یاری شما همراهان چشم دوخته‌ایم.