نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این پسر اهوازی با یک بیماری ژنتیکی به دنیا آمد/ درمان چشم‌های اردوان نیازمند ۱۲ میلیون تومان

این پسر اهوازی با یک بیماری ژنتیکی به دنیا آمد/  درمان چشم‌های اردوان نیازمند ۱۲ میلیون تومان

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
171670000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=17167000 - $percent=1.4305833333333 -

143 %

129

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این پسر اهوازی با یک بیماری ژنتیکی به دنیا آمد/ درمان چشم‌های اردوان نیازمند ۱۲ میلیون تومان

اردوان پسر یازده ماهه اهوازی، مثل برادر بزرگترش اردلان، نابینا به دنیا آمد. او در بدو تولد مورد عمل جراحی قرار گرفت و بخشی از بینایی‌اش را به دست آورد. هزینه این جراحی 20 میلیون تومانی را یکی از یاوران مهرآفرین پرداخت کرد و حالا اردوان با عینک مخصوص می‌تواند ببیند.
اما عینک و لنز چشم اردوان باید هر سه ماه یک بار تعویض شود و برادر سه ساله‌اش اردلان نیز که به همین بیماری مبتلاست، باید هر 6 ماه یک بار عینک جدید بزند.
این نابینایی ژنتیکی که دو فرزند از چهار فرزند این خانواده را درگیر کرده، طی چند سال با انجام عمل‌های جراحی متعدد و استفاده از لنزها و عینک‌های مخصوص درمان می‌شود. هر دو آن‌ها در 6سن  سالگی نیاز به عمل جراحی مجدد دارند و تا آن زمان برای معاینات تخصصی چشم و دریافت عینک مخصوص باید مرتب از اهواز به شیراز سفر کنند.
پدر این دو کودک بیمار اعصاب و روان است که به علت شدت بیماری‌ از کار افتاده محسوب می‌شود. پدر تحت پوشش بهزیستی است و مستمری ناچیزی دریافت می‌کند که کفاف هزینه‌های زندگی و درمان دو فرزند بیمار را نمی‌دهد. مادر خانه‌دار است و هیچ منبع درآمدی ندارد. پسر 19 ساله خانواده که سالها پیش ترک تحصیل کرده در حال حاضر مشغول خدمت سربازی است و پسر دوم در پایه هفتم درس می‌خواند.
این خانواده در خانه‌ای استیجاری در شهر اهواز که ودیعه آن به کمک مهرآفرین پرداخت شده زندگی می‌کند و لوازم منزل نیز با کمک خیرین و اقوام تهیه شده است.
 برای ادامه درمان اردوان و معاینات و تعویض عینک او هر سه ماه یک بار، به مبلغی حدود 12 میلیون تومان نیاز داریم که برای تأمین این مبلغ چشم به راه کمک‌های شما عزیزان هستیم.