نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

نوزاد شیرازی در اثر تولد زودرس دچار آسیب مغزی شد/ درمان اهورا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

نوزاد شیرازی در اثر تولد زودرس دچار آسیب مغزی شد/  درمان اهورا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
202600000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20260000 - $percent=1.013 -

101 %

95

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

نوزاد شیرازی در اثر تولد زودرس دچار آسیب مغزی شد/ درمان اهورا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

اهورا کودک 10 ماهه شیرازی چند هفته زودتر از موعد به دنیا آمد. او در لحظه تولد حدود سه ساعت توسط پزشکان احیا شد و در اثر احیا شدن مداوم، دچار آسیب مغزی شد. این آسیب باعث اختلال در بینایی، شنوایی، تکلم و حرکت دست و پای اهورا شده است. همچنین اهورا به علت تولد زودرس دچار عارضه چسبندگی روده شده و دارو مصرف می‌کند.
اهورا و خانواده‌اش در یکی از روستاهای استان فارس زندگی می‌کنند. مادر اهورا 30 سال دارد و از فرزندان ترخیص شده بهزیستی است که دوران کودکی‌اش را در مراکز نگهداری بهزیستی سپری کرده و همچنان تحت پوشش این سازمان است. پدر اهورا تا همین چند ماه پیش به عنوان پیک موتوری فعالیت می‌کرد اما در جریان تولد اهورا و بستری شدن او در بیمارستان ناچار شد تنها دارایی خود یعنی موتورش را بفروشد و 20 میلیون تومان هزینه ترخیص پسرش را پرداخت کند. او همچنین در اثر یک حادثه دچار دررفتگی کتف راست شده که به علت عدم پیگیری به موقع برایش مشکل ساز شده و اکنون نیاز به درمان دارد.
حالا این خانواده دو هفته‌ یک بار از روستای محل سکونتشان به شهر شیراز می‌روند تا اهورا توسط پزشک  متخصص معاینه و چکاپ شود و کارهای درمانی کودک انجام شود. این رفت و آمدها به اضافه هزینه یک شب اسکان در شیراز و مخارج آزمایش‌ها و داروها ماهانه حدود 3 میلیون تومان برای خانواده هزینه دارد که پدر با توجه به بیکار بودن و از دست دادن تنها وسیله امرار معاش یعنی موتور سیکلتش قادر به تأمین آن نیست.
مخارج درمان اهورا برای چند ماه آینده، حدود 20 میلیون تومان برآورد شده که برای تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان همراه نیازمندیم.