نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

بهداد و بنیامین با مشکلات مادرزادی به دنیا آمده‌اند/ درمان دو برادر کوچک بجنوردی، نیازمند ۳۰ میلیون تومان

بهداد و بنیامین با مشکلات مادرزادی به دنیا آمده‌اند/  درمان دو برادر کوچک بجنوردی، نیازمند ۳۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

300000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
300070000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=30000000 - $amount_help=30007000 - $percent=1.0002333333333 -

100 %

347

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

بهداد و بنیامین با مشکلات مادرزادی به دنیا آمده‌اند/ درمان دو برادر کوچک بجنوردی، نیازمند ۳۰ میلیون تومان

بهداد و بنیامین دو برادر کوچک اهل شهرستان بجنورد هستند. بنیامین هفت ساله است و کلاس اول دبستان و بهداد 4 سال دارد. بهداد با معلولیت حرکتی و ناشنوایی به دنیا آمده و دو سال پیش عمل کاشت حلزون بر روی او انجام شد. حالا بهداد شنوایی‌اش را تا حدی به دست آورده اما هنوز قادر به حرف زدن نیست و نیاز به گفتاردرمانی و شنیدار درمانی دارد. او همچنین برای این که بتواند دست وپایش را به خوبی حرکت دهد و تعادلش را هنگام راه رفتن حفظ کند باید تمرین‌های مکرر کاردرمانی را انجام دهد.
به گفته درمانگرش بهداد تا کنون هم با گذراندن تعدادی از جلسات کاردرمانی و تمرینات منظم، پیشرفت قابل توجهی داشته و مهارت‌های حرکتی خوبی را به دست آورده است. اما او برای غلبه بر معلولیتش و همچنین برای حرف زدن و شنیدن، نیاز به جلسات طولانی درمان دارد.
بنیامین برادر هفت ساله بهداد نیز به علت مشکل مادرزادی فتق تا به حال دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و طبق تشخیص دکتر، باز هم نیاز به جراحی دارد.
از طرفی پدر این دو کودک، هنگام کارگری در ساختمان نیمه‌ساز در حادثه سقوط آسانسور آسیب دیده و دچار شکستگی جمجمه‌ شده است. او نیز دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و در نیمکره راست سرش پلاتین کار گذاشته‌اند و همچنان تحت درمان است. عباس پس از این حادثه زمین‌گیر و خانه نشین شده و قادر به کار کردن نیست.
مادر بهداد و بنیامین، 30 سال بیشتر ندارد و در اثر سختی‌های زندگی بسیار فرسوده شده است. او مبتلا به واریس شدید است و هر دو پایش را جراحی کرده و به سختی راه می‌رود.
سال گذشته مهرآفرین برای این خانواده که مستأجر هستند و در آستانه از دست دادن سرپناه بودند، با کمک خیرین خانه‌ای اجاره کرد. وضعیت معیشتی خانواده با توجه به نداشتن هیچ منبع درآمدی جز یارانه و مستمری کمیته امداد، بسیار بد است. بچه‌ها تغذیه مناسبی ندارند و از ضعف جسمانی رنج می‌برند. مادر و پدر هر دو ناتوان از کار کردن‌ و پرداخت هزینه درمان خود و فرزندان‌شان هستند.
هزینه جراحی بنیامین و جلسات کاردرمانی و گفتاردرمانی بهداد حدود 30 میلیون تومان برآورد شده است. با کمک به تأمین این مبلغ، از رنج و درد این خانواده بکاهیم و سلامت و شادابی را به این دو برادر کوچک برگردانیم.