نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این دختر ۵ ساله در مهد مهرآفرین نگهداری می‌شود/ جراحی دندان‌های‌ باران نیازمند ۲۰ میلیون تومان

این دختر ۵ ساله در مهد مهرآفرین نگهداری می‌شود/ جراحی دندان‌های‌ باران نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
202360000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20236000 - $percent=1.0118 -

101 %

190

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این دختر ۵ ساله در مهد مهرآفرین نگهداری می‌شود/ جراحی دندان‌های‌ باران نیازمند ۲۰ میلیون تومان

باران 5 سال پیش در بیمارستان مهدیه تهران، از مادری مبتلا به اعتیاد متولد شد. ناهید همزمان به شیشه و هروئین اعتیاد داشت و با وجود داشتن همسر و دو فرزند پسر نوجوان، برای تأمین خرج مواد خود دست به رفتارهای پرخطر می‌زد. . 
با توجه به اعتیاد مادر و اقداماتی که مددکار برای تشویق او به ترک اعتیاد انجام داد، ناهید اندکی بعد از زایمان فرزندش به کمپ رفت و باران تا زمان ترخیص مادر به شیرخوارگاه سپرده شد. باران یک سال و نیم اول زندگی‌اش را در شیرخوارگاه گذراند و از طعم مراقبت‌های مادر محروم بود.
بعد از ترخیص ناهید از کمپ، باران با حکم قاضی به مادرش سپرده شد. اما با وجود نظارت‌های مددکاری، ناهید توجه چندانی به دخترش نداشت و حتی علائمی از کودک آزاری روی بدن باران مشاهده می‌شد که با پرس و جو مشخص شد توسط مادر و برادرهایش کتک می‌خورد. در نتیجه با پیگیری‌های مددکار ناهید راضی شد باران را به مهد مهر تهران بسپارد. باران اکنون مدت سه سال است که در مهد مهر نگهداری می‌شود تا از آزار و اذیت خانواده در امان باشد.
این کودکِ 5 ساله دچار بدشکلی جمجمه، عقب ماندگی خفیف ذهنی و مشکلات دهان و دندان است. دندان‌های شیری باران به طور کامل درنیامده‌ و آن تعدادی هم که درآمده‌، دچار پوسیدگی شدید شده است. پدر و مادر باران هیچ تعهدی به پرداخت هزینه‌های درمان او و پیگیری درمانش ندارند و تا به حال هر اقدام درمانی‌ای که انجام شده از طرف مهد مهر مهرآفرین بوده است.
باران از نظر گفتاری دچار مشکل بود که تحت عمل پرونوپلاستی قرار گرفت و اکنون می‌تواند حرف بزند و منظورش را منتقل کند. همچنین ویزیت دوره‌ای چشم پزشکی و شنوایی سنجی بر روی کودک انجام می‌شود و توسط متخصص کودکان و متخصص غدد اطفال مرتب تحت آزمایش‌ و چکاپ قرار می‌گیرد.
معاینات دوره‌ای دندان‌پزشکی باران هم به طور منظم انجام می‌شود و اکنون طبق نظر متخصص وضعیت پوسیدگی دندان‌های او به قدری وخیم است که باید حتما با بیهوشی جراحی شود. همچنین لازم است آزمایشات تخصصی ژنتیک برای تشخیص نوع بیماری باران انجام شود که هزینه تمام این اقدامات حدود 20 میلیون تومان برآورد شده است.
برای تأمین این مبلغ از شما یاوران گرامی درخواست همراهی داریم.