ارسال بسته های شادی در آستانه ی عید نوروز

ارسال بسته های شادی در آستانه ی عید نوروز | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۱,فروردین,۱۳۹۰ | 1078 نفر

روز چهارشنبه 25 اسفند 89، 7 کامیون حامل خواربار، پوشاک عید، هدایای نوروزی و همچنین نشریه ی همراز 4، به سوی شهرها و روستاهای تحت پوشش مهرآفرین از جمله : مشهد، سیرجان، کرمان، بندرعباس، خرم آباد، هندودر، کتیج سیستان، حرکت کرد. با تلاش بی وقفه همکاران واحد اجرایی و تعدادی از یاوران این محموله به موقع آماده شده و برای مددجویان ارسال گردید تا در شب عید نوروز، بخشی از مشکلات آن ها را برطرف کند و اندکی شادی بر دل هایشان بنشاند.
محموله ی خواربار شامل برنج، روغن، تن ماهی، مرغ، رب، حبوبات، چای و قند، گوشت، ماهی، ماکارونی، پوشاک شامل پیراهن، شلوار و کفش، هدایای نوروزی شامل کتاب، اسباب بازی، ساعت مچی، عینک، انواع بازی های فکری و ....... بود.
توزیع این محموله ها برای مددجویان تهران نیز روز 26 اسفند در دفتر عملیاتی موسسه واقع در میدان شهدا انجام گرفت. این کمک ها برای بیش از 1000 خانواده و بالغ بر 4000 نفر در کشور ارسال شد.
انرژی و نشاط همکاران واحد اجرایی مهرآفرین در هنگام دسته بندی و توزیع بسته ها، لبخند مددجویان در هنگام تحویل گرفتن بسته ها، شادی کودکان هنگام گرفتن عیدی از مهرآفرین، بوی لباس های نو که به بچه ها و خانواده ها اهدا شد..... عید را زودتر از آن که تصورش را می کردیم به خانه ی دل هایمان آورد.

گزارش تصویری توزیع کالا در شهرستان ها در ورزهای آینده بر روی سایت قرار می گیرد.

  • توزیع خواربار
  • عید نوروز

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟