کمکم   کن /  

شماره ۹ - برای دختری که توت فرنگی دوست ندارد!

شماره ۹ - برای دختری که توت فرنگی دوست ندارد!

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
200000000 ریال
جمع آوری شده
200094100 ریال
مبلغ باقی مانده
0 ریال

name=20000000 - $amount_help=20009410 - $percent=1.0004705 -

100 %

135

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
ssssssssssssssssssssss

شماره ۹ - برای دختری که توت فرنگی دوست ندارد!


اسم من ستایشه و 9 سال دارم، من خیلی تنهام، هیچ کس با من دوست نیست، تو مدرسه بچه ها کنارم نمی‌شینن و منو تو بازی‌هاشون راه نمیدن، حتی گاهی مسخره‌ام می‌کنن و دستم می‌ندازن، همش به خاطر این توت فرنگی‌های زشتی هست که تو صورتم دراومده، دکتر میگه اسم خارجی توت فرنگی‌ها «همانژیوم» هست که یه بیماری ژنتیکیه.
دکتر راس میگه، چون پدرم هم یه عالمه توت فرنگی توی گردن و صورتش داره. دکتر میگه اگه منو زودتر آورده بودن، شاید می تونست جلوی زیاد شدن توت فرنگی ها رو بگیره تا صورتم رو مث الان کج و کوله و ورم کرده نکنه، خانواده‌ام اما اون موقع پول نداشتن. الانم ندارن.
پدرم قبل اینکه منو و مادرم رو ول کنه و بره می‌گفت:« پول دوا و دکتر ندارم، باید بهشون عادت کنی مثل من که عادت کردم»
داشتم سعی می‌کردم بهشون عادت کنم، حتی نصف صورتم رو با مقنعه می‌پوشوندم تا کمتر خجالت بکشم تا اینکه یه روز متوجه شدم صدای معلم رو نمی‌شنوم،دکتر میگه چندتا از اون توت فرنگی‌های بدجنس! شنوایی ضعیف کردن واگه عمل نشم حتما کر میشم. تمام روز رو گریه کردم و دیگه مدرسه نرفتم، دلم می‌خواد با چاقو همه این توت فرنگی‌های زشت رو دربیارم، ازشون متنفرم، از توت فرنگی متنفرم!»




ستایش به دلیل ابتلا به «همانژیوم» در وضعیت روحی و جسمی بسیار بدی به سر می برد، او بشدت منزوی و از خود منزجر است تا جایی که تمام آیینه‌های خانه را شکسته تا توده‌های روی صورتش را نبیند. مادر ستایش به همراه او و خواهرش در اتاقکی نمور و فرسوده که حتی حمام و دسشویی مستقل ندارد، زندگی می‌کنند. شنوایی ستایش به دلیل عوارض بیماری «همانژیوم» آسیب دیده و برای شنیدن نیازمند سمعکی به مبلغ 20 میلیون تومان است، موسسه مهرآفرین در صدد تهیه سمعک برای او با کمک شما مردم عزیز است. با کمک‌های شما ستایش هم می تواند شنوایش را بدست بیاورد و هم جلسات لیزر درمانی صورتش را ادامه دهد، کسی چه می‌داند! شاید روزی حتی توانست توت فرنگی بخورد!

آینده ستایش چه شد؟