کمکم   کن /  

شماره ۱۰ - برای نفس های به شماره افتاده ات

شماره ۱۰ - برای نفس های به شماره افتاده ات

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
280000000 ریال
جمع آوری شده
163520000 ریال
مبلغ باقی مانده
116480000 ریال

name=28000000 - $amount_help=16352000 - $percent=0.584 -

58 %

165

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
همین الان کمک میکنم
ssssssssssssssssssssss

شماره ۱۰ - برای نفس های به شماره افتاده ات

گان های آماده شده را توی پلاستیک می ریزد و پایش را از روی پدال چرخ بر میدارد. داروهای نجلا را می دهد و پوشکش را عوض می کند. نجلا 6 ساله است اما به دلیل ابتلا به بیماری های مختلف از جمله نارسایی کلیه و دفع پروتئین، پایین بودن تراکم استخوان، مشکل کبد و کیست کلیه، قادر به راه رفتن و انجام کارهای روزانه اش نیست.
مصطفی نگاهی به بلیت شیراز- اهواز می اندازد و می‌گوید:« حتی اگر هزارتا گان دیگه هم بدوزی فایده نداره و پولش جور نمیشه مادر، حالا که قراره از این جهنم خلاص بشم، لنگ لب تاپ و هزینه تحصیل‌ام» جمیله اشک‌هایش را با گوشه مینای عربی اش پاک می کند و می‌گوید :«اینجا، توی این قبیله، زن که باشی، خودت و بچه هایت کتک می خورید، تحقیر می شوید، گرسنگی می کشید اما حق اعتراض ندارید. حتی حق نداری که با وجود بدبختی و فقر، بچه دار نشوی! همین جوری بود که من الان مادر 5 تا بچه قد و نیم قدم که یکی شون هم مریضه. شوهرم 10 ساله مصرف کننده هروئینه و الان چند ماهه که خونه رو ترک کرده، تا بود، روزمون با کتک شروع می شد و با کتک  تموم می شد.
مصطفی رو اونقدر می‌زد که چند بار معلم‌ها بردنش پزشکی قانونی تا ثبت بشه تو پرونده اش، پسر بیچاره تو این شرایط درس خوند و دانشگاه دولتی شیراز، رشته مهندسی قبول شد، الان ترم اوله،به خاطر درسش باید لب تاپ داشته باشه، من اما پول ندارم براش بخرم، با چرخ خیاطی که موسسه مهرآفرین بهم داده، گان بیمارستانی می دوزم اما درآمد من با وجود خرج 5 تا بچه که یکیش هم بشدت بیماره اونقدری نیست که بتونم خرج تحصیل مرتضی رو هم بدم.»



مهرآفرین بنا دارد به این خانواده 28 میلیون تومان کمک کند تا با کمک به درمان سایه و جراحی گردن پوران در بیمارستان دولتی و پرداخت بدهی های این خانواده قدری از رنج شان را کم کند.

پرداخت با سیستم یاوران

این سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت