کمکم   کن /  

شماره ۱۲ - نگذار خیابان خانه‌ام باشد!

شماره ۱۲ - نگذار خیابان خانه‌ام باشد!

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
200000000 ریال
جمع آوری شده
200000000 ریال
مبلغ باقی مانده
0 ریال

name=20000000 - $amount_help=20000000 - $percent=1 -

100 %

95

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
ssssssssssssssssssssss

شماره ۱۲ - نگذار خیابان خانه‌ام باشد!

توی خانه‌اش تا چشم کار می‌کند هیچ است! چهاردیواری محقرِ کوچکی که از شدت خالی بودن، مناسب هیچ فصلی نیست! آه می‌کشد و سردی آهش به صورتم می‌خورد. با صدایی که از رگه‌های بغض مبهم شده می‌گوید:«من چرا نمی‌میرم تا از این درد خلاص بشم؟! از اینکه همیشه خدا اثاثم روی کولم باشه و سهمی از هیچ سقفس نداشته باشم.»
به سینا که مشغول حل کردن مساله ریاضی است، اشاره می‌کنم و می‌گویم: «به خاطر اون! به خاطر سایه پدری که نیست بالای سرش! به خاطر جایزه‌ای که هیچ کس برای شاگرد ممتاز شدنش به او نداده! »سرش از روی زانوهایش برمی دارد و با انگشت لرزانش به جایی توی سرش اشاره می‌کند و می‌گوید:« اینجا! درست همین جا! یه تومور لج باز جا خشک کرده که باعث سردرد و تشنج های شبانه روزیم شده، چند سال پیش با هزاربدبختی عملش کردم اما الان دوباره رشد کرده و امانم رو بریده»شب های ایذه سرد شده بود و سینا و سعید هرآنچه داشتند را پوشیده بودند تا گرم بمانند. سینا 9 ساله است و سعید 6 سال دارد. پدرشان  مصرف کننده مواد است و سال پیش با وخیم شدن وضعیت تومور مغزی رویا، همسر و دوفرزندش را ترک کرده و رفته. مهرآفرین تلاش کرده با دادن بسته های غذایی، حمایت تحصیلی، کولر و کمک هزینه وعده مسکن در سال گذشته، امکان ادامه زندگی را برای رویا و کودکانش فراهم کند.



آنها اما در کنار بیماری رویا، با مشکل 20 میلیون ودیعه مسکن مواجه‌اند و امیدوارند با کمک شما عزیزان همیشه همراه، چهاردیواری محقرشان را از دست ندهند.