کمکم   کن /  

شماره ۱۳ - زمستان مشهد سرد است، از سوز خیابان می‌ترسم !

شماره ۱۳ - زمستان مشهد سرد است، از سوز خیابان می‌ترسم !

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
200000000 ریال
جمع آوری شده
200000000 ریال
مبلغ باقی مانده
0 ریال

name=20000000 - $amount_help=20000000 - $percent=1 -

100 %

20

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
ssssssssssssssssssssss

شماره ۱۳ - زمستان مشهد سرد است، از سوز خیابان می‌ترسم !

خرج 4 بچه قد و نیم قد را با نظافت خانه‌های مردم می‌داد، آرتروز زانو داشت اما به هر جان کندنی بود کار می‌کرد؛ تا اینکه یک روز از بلندی افتاد و پاهایش شکست. دو قلوها را که باردار بود، شوهرش کارت یارانه و مختصر پس اندازشان را برداشت و برای همیشه رفت. مرضیه هم که پولی برای هزینه‌های درمان پایش نداشت، با دردش کنار آمد و لنگ شد. او هر کاری که باشد می کند، لیمو و گل زعفران پاک می‌کند، برای همسایه‌ها پیاز و سبزی سرخ می‌کند و گاهی هم غذا می‌پزد، درآمدش اما بسیار ناچیز است،
بچه هایش تغذیه مناسبی ندارند و سر کلاس از حال می‌روند. مردم محل گاهی از مسجد برایش اعانه جمع می کنند تا بتواند بچه‌هایش را به مدرسه بفرستد. مشکل بزرگ مرضیه اما خطر بی‌خانمانی است، ماه ها از موعد قرارداد خانه و زمانی که صاحب‌خانه برای جور کردن 20 میلیون تومان رهن داده بود گذشته. اگر مرضیه نتواند این پول را پرداخت کند، در سرمای زمستان با چهار بچه کوچک، آواره می‌شود.



مهرآفرین، بنا دارد با کمک شما عزیزان، برای خانمی که گوشه‌ای از وضعیت اسفبار زندگی‌اش را خواندید،خانه‌ای اجاره کند. برای انجام این کار نیک، مبلغ 20 میلیون تومان نیاز است، مرضیه امیدوار است، محبتتان را از او دریغ نکنید.