نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

آزمایش ماهانه،کفش و کمربند طبی برای فاطمه؛ درمان دختر سه ساله قزوینی نیازمند ۱۵ میلیون تومان

آزمایش ماهانه،کفش و کمربند طبی برای فاطمه؛   درمان دختر سه ساله قزوینی نیازمند ۱۵ میلیون تومان

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
150000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15000000 - $percent=1 -

100 %

141

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

آزمایش ماهانه،کفش و کمربند طبی برای فاطمه؛ درمان دختر سه ساله قزوینی نیازمند ۱۵ میلیون تومان

فاطمه سه سال پیش با نارسایی کبد و انحراف استخوان پا به دنیا آمد. او دومین فرزند پدر و مادری است که در خانه‌ای کوچک و اجاره‌ای در شهر قزوین روزگار می‌گذرانند.
پدر فاطمه به مواد مخدر معتاد است و گهگاه به عنوان کارگر روزمزد سر کار می‌رود اما اوقات زیادی پیش می‌آید که بیکار باشد و این روزهای بیکاری به همسر و دو فرزندش خیلی سخت می‌گذرد.
آنها در خانه‌ایی 50 متری زندگی می‌کنند که سرویس بهداشتی‌ گوشه حیاط است و در شب‌های سرد زمستان، مادر باید بچه‌های کوچکش را در کوران سرما به حیاط ببرد. در چنین شرایطی زندگی پر رنج فاطمه آغاز شد و رنج بیماری نیز به سختی‌ِ نداری و کمبود امکانات زندگی اضافه  شد.
فاطمه روزهای زیادی از عمر کوتاهش را در بیمارستان گذرانده و چندی پیش نارسایی کبد او آنقدر پیشرفت کرد که پزشکان تشخیص دادند نیاز به پیوند کبد دارد. مادر جوان فاطمه،  داوطلب شد و توانست بخشی از کبد خود را به دخترش اهدا کند.
 عمل پیوند کبد مادر به کودک موفقیت‌آمیز بود اما پیوند پایان راه نیست و حالا وضعیت کبد پیوندیِ فاطمه باید هر ماه بررسی و چکاپ شود.
همچنین انحراف هر دو پای او از زانو به پایین، راه رفتن را برایش سخت کرده به طوری که بعد از چند دقیقه راه رفتن، به شدت خسته می‌شود. در اثر این کجی و انحراف پا، کمر و لگن فاطمه نیز دچار مشکل ارتوپدی شده و برای وخیم‌تر نشدن اوضاع، نیاز به پیگیری و درمان فوری دارد.
جهت انجام آزمایشات ماهانه فاطمه، همچنین تهیه کفش و کمربند طبی برای این کودک به مبلغی حدود 15 میلیون تومان نیاز داریم و چشم انتظار مهربانی شما عزیزان هستیم.

آینده فاطمه چه شد؟