نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

کودک یک ساله قمی چشم به راه یاری شماست؛ درمان محمد رضا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

کودک یک ساله قمی چشم به راه یاری شماست؛  درمان محمد رضا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
226400000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=22640000 - $percent=1.132 -

113 %

224

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

کودک یک ساله قمی چشم به راه یاری شماست؛ درمان محمد رضا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

محمدرضا یک ساله است و تازه یاد گرفته روی پاهای کوچکش قدم بردارد. این پسر کوچک که با مادر و برادرش در خانه‌ای 50 متری و اجاره‌ای در حاشیه شهر قم زندگی می‌کند، هیچ تصویری از پدرش در ذهن ندارد. پدر محمدرضا وقتی او فقط چند ماه داشت، در اثر اعتیاد خانه و خانواده را رها کرد و رفت. حالا مادر تنها سرپرست کودکانش است و به سختی روزگار می‌گذراند.
محمدرضا از بدو تولد علائم عجیبی از خود نشان می‌داد که باعث گیجی و پریشانی مادرش می‌شد؛ آفت مکرر دهان، اسهال و سرماخوردگی مداوم دست از سر این کودک برنمی‌داشت و مادر هرقدر او را پیش دکتر می‌برد، اثری نداشت. بالاخره یکی از پزشکان به نقص ایمنی مشکوک شد و آزمایش‌های لازم را برای کودک نوشت. با آمدن نتایج مشخص شد که محمدرضا از نقص سیستم ایمنی رنج می‌برد. بیماری خطرناک و مزمنی که تمام عمر نیازمند درمان است.
این بیماری باعث شده که محمدرضا مدام بیمار باشد. بدن او مستعد انواع بیماری‌ها، از سرماخوردگی و کرونا گرفته تا انواع عفونت‌ها و ویروس‌هاست و اگر در اثر بازی زخم یا ضایعه‌ کوچکی در بدنش ایجاد شود برخلاف کودکان سالم روند بهبودی محمدرضا بسیار طولانی‌تر خواهد بود. او مدام باید دارو مصرف کند تا بدنش توان مقابله با بیماری‌های مختلف را داشته باشد.
بالاخره مدتی پیش با تأیید پزشکان و کمک یکی از خیرین، پیوند مغز استخوان بر روی محمدرضا انجام گرفت و این کودک یک ساله هنوز در بیمارستان بستری است. اما این تازه ابتدای راه است و محمدرضا باید هر ماه با آزمایش‌های متعدد چکاپ شود و همینطور آمپول مخصوصی تزریق کند تا سیستم ایمنی بدنش به کار بیفتد. همچنین او نمی‌تواند از شیر مادر تغذیه کند و شیر خشک مخصوص مصرف می‌کند.
تأمین هزینه درمان محمدرضا برای مادر او که هیچ منبع درآمدی ندارد غیرممکن است. در حال حاضر هم چرخ زندگی این خانواده از طریق یارانه دولتی و کمک‌های دوست و آشنا به سختی می‌چرخد و برای تأمین هزینه چند ماه درمان محمدرضا که بالغ بر 20 میلیون تومان می‌شود، چشم به مهربانی شما عزیزان دوخته‌ایم.