نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

گفتار درمانی دختر خوزستانی نیازمند بیست میلیون تومان/ اسراء آرزویش حرف زدن است!

گفتار درمانی دختر خوزستانی نیازمند بیست میلیون تومان/  اسراء آرزویش حرف زدن است!

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
200070000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20007000 - $percent=1.00035 -

100 %

252

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

گفتار درمانی دختر خوزستانی نیازمند بیست میلیون تومان/ اسراء آرزویش حرف زدن است!

اسراء دخترک سه ساله خوزستانی، هشت ماهه به دنیا آمد. به علت نارس و کم وزن بودن، در بدو تولد 10 روز در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری شد و در این مدت پزشکان تشخیص دادند که قلب کودک بزرگتر از حد معمول است. همین بزرگ بودن قلب باعث شده رگ‌های قلب اسراء نیز بزرگ شوند. در چنین شرایطی عمل قلب برای کودک ضرورت داشت.
 اسراء با وجود جثه نحیف و کوچکش، تا کنون دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است. حالا او باید هر چند ماه یک بار ویزیت شود و آزمایش‌های لازم را انجام دهد. اسراء با داشتن 3 سال سن، هنوز قدرت تکلم ندارد و جز چند کلمه نمی‌تواند صحبت کند. او برای حرف زدن نیاز به جلسات منظم گفتاردرمانی دارد. همچنین انحراف چشم اسرا نیز نیاز به درمان دارد که جهت درمان باید به مرکزی در شیراز مراجعه کنند.
اسراء سومین فرزند خانواده است. مادرش به طور مادرزادی از ناحیه لگن دچار مشکل است و به همین جهت هنگام راه رفتن می‌لنگد و با انجام طولانی مدت کارهای فیزیکی دچار درد شدید می‌شود. پدر اسرا کارگر روزمزد بنایی است که به دلیل درآمد کم از عهده مخارج زندگی برنمی‌آید و به دوست و آشنا مقروض شده است.
آنها در خانه‌ای استیجاری در شهر رامهرمز سکونت دارند که به کمک مهرآفرین اجاره شده اما صاحبخانه ودیعه را بالا برده و خانواده قادر به تهیه این مبلغ نیست. از سوی دیگر هزینه درمان انحراف چشم و گفتاردرمانی اسراء حدود 20 میلیون تومان برآورد شده که از عهده پدر و مادر خارج است. 
برای تأمین هزینه درمان اسراء منتظر کمک‌های شما حامیان همیشگی مهرآفرین هستیم.