کمکم   کن /  

شماره ۲ - برای لبی که نمی خندد

شماره ۲ - برای لبی که نمی خندد

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
180000000 ریال
جمع آوری شده
184150000 ریال
مبلغ باقی مانده
0 ریال

name=18000000 - $amount_help=18415000 - $percent=1.0230555555556 -

102 %

41

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
ssssssssssssssssssssss

شماره ۲ - برای لبی که نمی خندد

حرف که می زنه سرش را پایین می اندازه و انگار که بدترین کار دنیا را کرده باشه، خجالت می کشه و توی صورتم نگاه نمی‌کنه. می‌پرسم: تو که اینقد دختر زرنگ و باهوشی هستی، چرا دیگه نمی‌خوای بری مدرسه؟ دستش را جلوی دهانش می‌گیره و می‌گه: « چون بچه‌ها مسخره‌م می‌کنن، چون خجالت می‌کشم و روم نمیشه برم پای تخته درس جواب بدم، جواب همه سوالها رو بلدم، اما نمی‌تونم حرف بزنم، چون به خاطر فک و دندون هام خیلی زشتم، چون هیچ وقت نمی تونم بخندم» میزنه زیر گریه و شانه‌های لاغر و نحیفش می لرزه، بغلش می‌کنم و می‌گم:«گریه نکن، تو برو مدرسه، من قول میدم دندونات رو درست کنیم»



فک و دندان‌های نازنین به شکل مادرزادی مشکل داره، دندون‌ها به صورت کامل از دهان بیرون زده و فک حالت طبیعی نداره فک بالا رشد کرده و فک پایین ثابت مونده، پدر نازنین 8 ماه پیش به دلیل ابتلا به سرطان مرده، او کارگر ساختمان و فاقد بیمه و مستمری بوده، به همین دلیل خانواده او در مضیقه مالی شدیدی هستن و حتی توان پرداخت کرایه اتوبوس تا تهران برای درمان نازنین را ندارن.



مهرآفرین پس از مشورت با چند پزشک بنا دارد هزینه درمان دندان و فک نازنین را تامین کند، پزشک معالج مبلغ 18 میلیون تومان برای پروسه درمان تخمین زده، نازنین امیدوار است با کمک شما عزیزان بتواند بخندد و حرف بزند. بدون ترس، بدون خجالت.