کمکم   کن /  

شماره ۱۱ - تیغ روی رگش بود و خانه می چرخید!

شماره ۱۱ - تیغ روی رگش بود و خانه می چرخید!

صورت وضعیت

مبلغ مورد نیاز
700000000 ریال
جمع آوری شده
418994000 ریال
مبلغ باقی مانده
281006000 ریال

name=70000000 - $amount_help=41899400 - $percent=0.59856285714286 -

59 %

119

نیکوکار تــا کنون به این مورد کمک کرده اند
همین الان کمک میکنم
ssssssssssssssssssssss

شماره ۱۱ - تیغ روی رگش بود و خانه می چرخید!

قطره‌های خون روی آینه شکسته شتک زده بود.رنگش پریده و لب‌هایش خشک بود. جمیله سراسیمه خودش را به اورژانس رساند و فریاد زد:« به دادم برسید بچه‌ام داره می‌میره! رگش را زده!» پانسمان تمام شد و رضا را به بخش کودکان منتقل کردند. دکتر، سری تکان داد و گفت: خودکشی بچه 9 ساله آخرالزمان است!
 جمیله اشک‌هایش را با گوشه مینای عربی‌اش پاک کرد و گفت:«بچه‌ام همیشه سردرد داشت! می‌گفت ‌انگار موجوداتی توی سرش راه می‌روند! گاهی حتی سرش را به دیوار می‌کوبید و با خودش حرف می‌زد. 8 ساله که بود روی خودش بنزین ریخت اما قبل از کبریت کشیدن، همسایه ها نجاتش دادند. دکتر می‌گفت باید از سرش عکس بگیرید و حداقل 10 جلسه پیش روانشناس ببرید. روم سیاه! نتونستم ببرم، اینم شد نتیجه اش»
به هوش که آمد، گریه می کرد و داد می زد که چرا نذاشتید بمیرم! چرا نذاشتید راحت بشم! گفتم رضاجان
تو همش 9 سال داری چرا اینکارو با خودت کردی؟
بغضش رو قورت داد و خیره با چشمانی نمناک نگاهم کرد چیزی اذیتش می کرد : چیزی که او را به خودکشی رسانده است که باید روانشناس آن را کشف کند.
شوهر جمیله او را طلاق داده و در عوض واگذاری حضانت بچه ها کارت یارانه را از او گرفته. جمیله تا قبل از کرونا از طریق پختن نان امرار معاش می‌کرد، بعدِ شیوع بیماری اما کارش را از دست داد. حالا که تصمیم دارد مجددا نان بپزد توان خرید حتی یک کیسه آرد با قیمت فعلی را ندارد. محل زندگی او و دو کودکش که هر دو بیمار هستند، سرپناهی نیمه مخروبه در حاشیه و بخش بیابانی شهر اهواز، بدون حمام و بدون دسشویی مناسب است.


زهرا برای شروع پخت نان، درمان دوفرزندش و همچنین اجارۀ خانه‌ای که قابل سکونت باشد، به 70 میلیون تومان نیاز دارد. امید که شما خوبان محبتتان را از این مادر دردمند دریغ نکنید.

پرداخت با سیستم یاوران

این سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده زهرا چه شد؟