نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک هفت ساله قدرت حرکت ندارد/ادامه درمان آرش نیازمند ۲۰ میلیون تومان

این کودک هفت ساله قدرت حرکت ندارد/ادامه درمان آرش نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
200000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20000000 - $percent=1 -

100 %

139

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک هفت ساله قدرت حرکت ندارد/ادامه درمان آرش نیازمند ۲۰ میلیون تومان


آرش در شش ماهگی به علت تشنج دچار فلج مغزی و حرکتی شد. والدین، کودک را با علائم اسهال و استفراغ به بیمارستان رساندند و بعد از چند روز آرش را در حالی که کاملا فلج شده بود از بیمارستان خارج کردند.
آرش بعد از آن قدرت حرکت و تکلم را از دست داد و طبق تشخیص پزشک، جهت بهبود وضعیت جسمی نیاز به کاردرمانی و گفتار درمانی منظم و درازمدت داشت. حقوق ناچیز پدر کودک از راه کارگری به سختی کفاف زندگی را می‌داد در نتیجه درمان آرش به کندی و در فواصل طولانی انجام می‌شد.
وضعیت معلولیت آرش به علت نداشتن درمان منظم وخیم‌تر می‌شد و این کودک در ۶ سالگی قادر به حرف زدن، راه رفتن و حتی پلک زدن نبود. همچنین پدر آرش در اثر حادثه‌ای در محل کار دچار معلولیت در ناحیه پا شد و از آن زمان توان کار کردن را از دست داده است.
در چنین شرایطی آرش تحت حمایت موسسه خیریه مهرآفرین قرار گرفت و هزینه درمان یک سال او در بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند سایت مهرآفرین تأمین شد.
در یک سال گذشته آرش با کمک یاوران تحت کاردرمانی و گفتاردرمانی منظم قرار داشت اما اکنون روند درمان او به علت اتمام کمک‌های مالی جمع آوری شده در سایت، متوقف شده است.
به گفته پزشک، وضعیت آرش در اثر درمان یک سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته است اما در صورت توقف جلسات کاردرمانی و گفتاردرمانی، او دوباره به شرایط اولیه برخواهد گشت. پدر و مادر آرش توان تأمین هزینه درمان آرش را ندارند. این خانواده چهار نفره در خانه‌ای اجاره‌ای در خرمدشت کرج زندگی می‌کنند و کرایه خانه و مایحتاج ضروری آنها به کمک همسایه‌ها و حمایت مهرآفرین تأمین می‌شود.
برای درمان آرش به مبلغی معادل ۲۰ میلیون تومان نیاز داریم. با کمک به تأمین این مبلغ، ما را در ادامه مسیر درمان یاری کنید.