نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این پسر باهوش مبتلا به بیماری سلیاک است/ ادامه درمان ابوالفضل نیازمند ۱۴ میلیون

این پسر باهوش مبتلا به بیماری سلیاک است/ ادامه درمان ابوالفضل نیازمند ۱۴ میلیون

وضعیت کمپین

140000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
140000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=14000000 - $amount_help=14000000 - $percent=1 -

100 %

158

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این پسر باهوش مبتلا به بیماری سلیاک است/ ادامه درمان ابوالفضل نیازمند ۱۴ میلیون


بیماری این نوجوان لرستانی، سال گذشته و پس چندین بار مراجعه به پزشکان مختلف تشخیص داده شد. وضعیت ابوالفضل که از دل دردهای شدید و دفع سریع غذا رنج می‌بُرد، باعث نگرانی مادرش شد و پس از آزمایش‌های مختلف، قرار شد کودک را برای تشخیص دقیق بیماری به بیمارستان کودکان مفید در تهران بیاورند.
ابوالفضل و مادرش در آن زمان تحت حمایت مهرآفرین بودند. پدر و مادر کودک جدا شده بودند و ابوالفضل که در ابتدا با پدر و نامادری خود زندگی می‌کرد، پس از ضرب و شتم و شکنجه توسط نامادری با مداخله مددکار موسسه تحت حضانت مادرش قرار گرفت. مادر ابوالفضل که از طریق مزون خیاطی امرار معاش می‌کرد و در دوران کرونا ورشکست و بیکار شده بود، توان تأمین هزینه‌های تشخیص و درمان کودک را نداشت.
در چنین شرایطی هزینه آزمایش‌های ابوالفضل از طریق بخش نمی‌گذارم خاموش شوند سایت مهرآفرین تأمین شد و کودک به همراه مادرش به تهران آمد. پس از آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشکی، بیماری ابوالفضل سلیاک تشخیص داده شد که نوعی بیماری گوارشی و خودایمنی است. در این بیماری پرزهای روده باریک در جذب مواد غذایی مشکل دارند و واکنش آلرژیک نشان می‌دهند در نتیجه ابوالفضل باید در کنار مصرف دارو و آزمایش‌های ماهانه، رژیم غذایی خاصی داشته باشد و مواد غذایی فاقد گلوتن(مانند نان، ماکارونی، شیرخشک و...) را از فروشگاه‌های مخصوص تهیه و مصرف کند.
ابوالفضل دانش‌آموز بسیار باهوش و مستعدی است که معدل پایه نهم او بیست شده و از نظر تحصیلی در استان لرستان نمونه است. او همچنین در زبان انگلیسی پیشرفت بسیار خوبی داشته و در سطح عالی رتبه‌بندی شده است.
اما هزینه رژیم غذایی و درمان ابوالفضل برای مادرش بسیار سنگین است و از عهده آن برنمی‌آید.
برای ادامه درمان ابوالفضل مبلغ ۱۴ میلیون تومان نیاز است که جهت تأمین این مبلغ منتظر کمک‌های شما عزیزان هستیم.