نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک از معلولیت ذهنی-حرکتی رنج می‌برد/ درمان شایان نیازمند ١۵ میلیون تومان

این کودک از معلولیت ذهنی-حرکتی رنج می‌برد/ درمان شایان نیازمند ١۵ میلیون تومان

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
161997650
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=16199765 - $percent=1.0799843333333 -

107 %

81

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک از معلولیت ذهنی-حرکتی رنج می‌برد/ درمان شایان نیازمند ١۵ میلیون تومان


شایان با معلولیت جسمی و ذهنی به دنیا آمد. او تنها فرزند مادری است که چندی پیش به علت سواستفاده یک دوست خانوادگی از اعتماد آنها و بدون مرتکب شدن آگاهانه جرم، به اتهام کلاهبرداری به ۳۰ سال زندان محکوم شد. او مدتی در زندان بود و بعد حکمش به رٲی باز تغییر کرد و اکنون آزاد شده اما موظف است به ازای محکومیت خود، چند روز در هفته برای سازمان زندان‌ها کار کند.
پدر شایان هم به دلیل فشارهای روانی بعد از محکومیت همسرش، به اختلال سو مصرف مواد (مت آمفتامین) مبتلا شد. او مدتی به اجبار خانواده‌اش در کمپ بستری شد و شایان در این مدت نزد مادربزرگ خود زندگی می‌کرد.
این بحران‌ها به علاوه استرس شدید باعث وخیم‌تر شدن وضعیت شایان شد. او که به سختی تا اواسط مقطع هشتم ادامه تحصیل داده، تحت این فشارها ترک تحصیل کرد و لرزش دست‌هایش نیز بیشتر شد. شایان در راه رفتن نیز مشکل دارد و نمی‌تواند تعادلش را حفظ کند. او همچنین دچار ضعف شدید بینایی است و از عینک مخصوص استفاده می‌کند. عینک شایان اخیرا شکسته و به علت مبلغ بالای عینک فعلا از همان عینک شکسته استفاده می‌کند.
پدر شایان به تازگی از کمپ مرخص شده و هنوز بیکار است. مادر نیز از کار اجباری درآمد ناچیزی دارد.
به گفته پزشک شایان برای بهبود راه رفتن، نیاز دائمی به کاردرمانی دارد. همچنین تهیه عینک جدید برای شایان ضروری است. جهت مجموع این اقدامات مبلغ ۱۵میلیون تومان تخمین زده شده که در تأمین این مبلغ، چشم انتظار کمک‌های شما عزیزان هستیم.