نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

استخوان‌های این کودک با کوچکترین حرکت می‌شکند/ درمان امیر نیازمند ۲۰ میلیون تومان

استخوان‌های این کودک با کوچکترین حرکت می‌شکند/ درمان امیر نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
199505000
مبلغ جمع آوری شده ریال
495000
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=19950500 - $percent=0.997525 -

99 %

133

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

استخوان‌های این کودک با کوچکترین حرکت می‌شکند/ درمان امیر نیازمند ۲۰ میلیون تومان


امیر با یک بیماری ژنتیکی متولد شد. در بدن او استخوان‌سازی به صورت ناقص انجام می‌شود و استخوان‌های او به شدت شکننده‌اند، به طوری که حتی با یک جابه جایی ساده یا چرخیدن به چپ و راست، دچار شکستگی می‌شود.
امیر که ۱۵ سال دارد تا سال گذشته به سختی و با علاقه بسیار به تحصیل خود ادامه داد اما امسال به دلیل پیشرفت بیماری‌ نتوانسته به مدرسه برود. مددکار اجتماعی او در حال رایزنی با مدیر مدرسه است تا با پرداخت مبلغی معلمان در منزل به امیر آموزش دهند و او بتواند تحصیل خود را ادامه دهد.
با هر شکستگی استخوان امیر، مادر او آمبولانس خبر می‌کند و کودک به بیمارستان منتقل می‌شود. در دست‌ها و پاها و بخش‌های مختلف بدن امیر پلاتین کار گذاشته شده و او نیاز به مصرف مداوم مکمل‌های قوی دارد.
همچنین امیر باید برای راه رفتن کفش‌ طبی مخصوص بپوشد که خانواده به علت مشکلات مالی هنوز نتوانسته این کفش را برای او تهیه کند.
پدر امیر نیز مبتلا به همین بیماری است و به علت شکستگی مداوم دست و پا نمی‌تواند سر کار برود.
مادر به علت جابه جا کردن امیر دچار کمردرد شدید شده و به علت مراقبت از فرزندش قادر به اشتغال نیست.
هزینه‌های درمانی امیر شامل بستری‌های مکرر و مکمل‌ها و داروهای مصرفی کودک مبلغ ۲۰ میلیون تومان برآورد شده که برای تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیازمندیم.

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت