نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

تشخیص بیماری علیرضا نیازمند ۱۰ میلیون تومان

تشخیص بیماری علیرضا نیازمند ۱۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100070300
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10007030 - $percent=1.000703 -

100 %

38

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

تشخیص بیماری علیرضا نیازمند ۱۰ میلیون تومان


علیرضا هشت سال دارد و کلاس اول دبستان است. او کودکی بسیار ضعیف و نسبت به سن خود ریزنقش است. مادر علیرضا زمانی که او را باردار بود، تحت تأثیر همسرش به مصرف مواد مخدر روی آورد در نتیجه علیرضا پس از تولد مدتی در بخش NICU بیمارستان بستری و سم زدایی شد. او مدت زمانی طولانی‌تر از سایر نوزادان در دستگاه نگهداری شد که به گفته مادر همین موضوع باعث آسیب به کودک شده است. هرچند مادر مدتی بعد مصرف مواد مخدر را قطع کرد اما تأثیرات آن برای همیشه روی فرزند او باقی ماند.
علیرضا از بدو تولد دچار کمبود پلاکت خون بود و ضعف بدنی و جثه ریز او نیز در اثر همین بیماری است. طبق آزمایشات انجام شده، خوشبختانه بیماری او سرطان نیست اما جهت تشخیص دقیق‌تر و تعیین روند درمان نیاز به آزمایشات تخصصی بیشتری وجود دارد.
پدر علیرضا بیکار است و دو دختر ۲۰ و ۱۸ ساله او با کار در کارگاه صحافی بار مخارج خانواده را به دوش می‌کشند.
خانواده در منطقه پاکدشت مستأجر است و درآمد خواهران علیرضا صرف کرایه خانه و تأمین مایحتاج اولیه می‌شود. اعضای خانواده از نظر امکانات زندگی و تغذیه به شدت در مضیقه هستند. به گفته پزشک باید سلسله آزمایش‌هایی از جمله نمونه گیری مغز استخوان، آزمایش خون، سونوگرافی، سی تی اسکن و ...بر روی علیرضا انجام شود تا بیماری او دقیق‌تر تشخیص داده شود.
هزینه این اقدامات حدود ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است که برای تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیاز داریم.