نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

درمان سوختگی کودک ۹ ساله نیازمند مبلغ ۲۵ میلیون تومان

درمان سوختگی کودک ۹ ساله نیازمند مبلغ ۲۵ میلیون تومان

وضعیت کمپین

250000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
250000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=25000000 - $amount_help=25000000 - $percent=1 -

100 %

105

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

درمان سوختگی کودک ۹ ساله نیازمند مبلغ ۲۵ میلیون تومان


امیر ۹ سال دارد و برای کمک به امرار معاش خانواده پرجمعیت خود، ناچار به دستفروشی بود. او تا همین چند وقت پیش در بازار عبدل آباد تهران، اسپند دود می‌کرد و آدامس می‌فروخت. شاپور پسر ۱۲ ساله ناشنوایی که او هم در آن منطقه دستفروشی می‌کرد، چندین بار امیر را اذیت کرده و از او زورگیری کرده بود اما امیر هر بار مقاومت می‌کرد و به شاپور باج نمی‌داد. آن روز شاپور که به شدت از امیر عصبانی بود، مقداری بنزین همراه خود آورده بود تا اگر باز هم امیر مقاومت کرد، تنبیهش کند. وقتی نتوانست از امیر پول زور بگیرد، بنزین را روی سر و صورت این کودک ۹ ساله پاشید و کبریت شعله ور را به طرف او پرت کرد. اهالی محل و رهگذران، آتش را خاموش کردند، امیر را به بیمارستان رساندند و کودک بستری شد.
سر، گوش و مقداری از صورت امیر در این حادثه به شدت آسیب دید و شاپور هم فراری شد.
حالا امیر نه تنها نمی‌تواند سر کار و مدرسه برود، بلکه خانه نشین شده و باید مرتب به مراکز درمانی برده شود تا تعویض پانسمان، شستشو و سایر درمان‌های سوختگی بر روی او انجام گیرد.
وضعیت جراحت‌های امیر وخیم است و حتی ممکن است در مراحل بعدی نیاز به پیوند پوست داشته باشد. پدر امیر کارگر یک کارگاه تولیدی است و درآمد ناچیزی دارد. دو پسر ۱۱ و ۱۳ ساله او نیز عصرها بعد از مدرسه برای کمک به پدرشان می‌روند اما دستمزدی دریافت نمی‌کنند.
تنها منبع درآمد این خانواده هفت نفره دستمزد کارگری پدر است که کفاف هزینه‌های درمان کودک آسیب دیده را نمی‌دهد و ممکن است به علت فقر، درمان کودک را رها کنند.
هزینه‌ درمان سوختگی امیر تا این مرحله حدود ۲۵ میلیون تومان برآورد شده که جهت تأمین این مبلغ نیازمند یاری شما عزیزان هستیم.