نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

جراحی پای زینب نیازمند ۳۰ میلیون تومان

جراحی پای زینب نیازمند ۳۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

300000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
300000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=30000000 - $amount_help=30000000 - $percent=1 -

100 %

189

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

جراحی پای زینب نیازمند ۳۰ میلیون تومان


زینب دختر ۱۴ ساله خوزستانی مبتلا به بیماری ژنتیکی سیکل سل است. سیکل سل یک نوع کم خونی ارثی است که باعث اختلال در عملکرد گلبول‌های قرمز می‌شود. پدر و مادر زینب هر دو ناقل سیکل سل هستند اما زینب به نوع شدید این بیماری مبتلاست که باعث ضعف فراوان، جثه ریز و مشکلات رشد در این کودک شده است. بخش عمده‌ای از درآمد کارگری  پدر در این سال‌ها صرف درمان دخترش شده است. زینب مرتب باید آمپول رشد بزند و دارو مصرف کند. او به پوکی استخوان نیز مبتلاست و در اثر این مشکل پاهایش پرانتزی شده است. او تا کنون دو بار به علت پرانتزی پاها در یزد تحت عمل جراحی قرار گرفته و اکنون در پای چپش پلاتین دارد.
به گفته پزشک، در فروردین ۱۴۰۳ زینب باید یک بار دیگر جراحی شود تا پلاتین را از پای چپش درآورده و در پای راستش کار بگذارند. به علت پوکی استخوان شدید کودک، تنها همین پزشک حاضر به جراحی او شده است اما پدر زینب قادر به پرداخت هزینه جراحی نیست.
او کارگر روزمزد بنایی است و ممکن است تنها دو یا سه روز در هفته کار پیدا کند. او همچنین مبتلا به سیاتیک است و به دشواری کار می‌کند.
این خانواده ۴ نفره در یک اتاق از منزلی قدیمی و فرسوده با حداقل امکانات سکونت دارند و به سختی روزگار می‌گذرانند. زینب دانش‌آموز پایه نهم است و به تحصیل علاقه زیادی دارد و جزو برترین دانش‌آموزان مدرسه است.
هزینه جراحی پای زینب حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد شده که جهت تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیازمندیم.