نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

درمان بیماری ریوی کودک دستفروش نیازمند ۱۰ میلیون تومان

درمان بیماری ریوی کودک دستفروش نیازمند ۱۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100007380
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10000738 - $percent=1.0000738 -

100 %

71

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

درمان بیماری ریوی کودک دستفروش نیازمند ۱۰ میلیون تومان


نوید ۷ ساله است و بعد از ساعت مدرسه، حوالی چهار راه سیروس تهران گل می‌فروشد. نوید دانش‌آموز کلاس اول دبستان است و همزمان، کمک خرج خانواده پرجمعیت ۸ نفره‌اش هست.
او چند وقتی است که در شلوغی چهار راه سیروس دچار تنگی نفس می‌شود. نوید شب‌ها نمی‌تواند به خوبی نفس بکشد و در صبح‌های سرد زمستان هم با سرفه و خس خس سینه به مدرسه می‌رود.
مدتی قبل نوید وقتی برای دریافت خدمات آموزشی به مرکز پرتو مهرآفرین آمده بود، دچار تنگی نفس شد و توسط مددکار اجتماعی به بیمارستان منتقل شد و چند روزی به علت عفونت ریه و گوش بستری بود.
نوید همچنان باید برای درمان مشکل ریوی خود تحت نظر پزشک باشد و دارو مصرف کند اما خانواده او توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند.
پدر نوید سالخورده و مبتلا به آلزایمر است و مادرش کار خدماتی انجام می‌دهد. خواهر و برادرهایش هم همگی کار دستفروشی انجام می‌دهند تا به معاش خانواده کمک کنند. این خانواده مستٱجرند و ودیعه منزل را از طریق قرض و وام تهیه کرده‌اند.
فرزاد برادر ۸ ساله نوید هم کلیه سنگ ساز دارد و باید برای دفع سنگ در بیمارستان بستری شود. او هم مثل نوید بعد از مدرسه دستفروشی می‌کند. هزینه درمان نوید و فرزاد ۱۰ میلیون تومان برآورد شده که برای تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیازمندیم.