نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

کاردرمانی حسین نیازمند ۳۷ میلیون تومان

کاردرمانی حسین نیازمند ۳۷ میلیون تومان

وضعیت کمپین

370000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
370000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=37000000 - $amount_help=37000000 - $percent=1 -

100 %

201

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

کاردرمانی حسین نیازمند ۳۷ میلیون تومان


حسین ۱۶ سال دارد و به طور مادرزادی از ناحیه یک دست و یک پا معلول است. اگرچه تا به حال چندین عمل جراحی بر روی حسین انجام شده اما معلولیت او برطرف نشده و هنوز در راه رفتن مشکل دارد. اکنون حسین به طور مرتب از کفش طبی استفاده می‌کند و نیاز به جلسات منظم کاردرمانی دارد.
هزینه‌های درمانی حسین تا به حال توسط موسسه پرداخت شده و یک بار نیز جهت تأمین هزینه دندانپزشکی در بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند سایت معرفی شد. پوسیدگی دندان‌های حسین به هزینه یاوران درمان شد اما اکنون طبق گفته پزشک او نیاز به ۵۰ جلسه کاردرمانی دارد تا بتواند روی پاهای خود راه برود.
حسین دانش‌آموز کلاس هفتم است و با وجود معلولیت، وضعیت درسی بسیار خوبی دارد. او نوجوان سختکوشی است که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند. پدر حسین در شهر هندودر کارگر فصلی است که به علت دیسک کمر و زانودرد قادر به کار مستمر نیست. برادر حسین نیز با وجود داشتن مدرک کارشناسی حقوق، به علت پیدا نکردن شغل مرتبط، به ناچار کارگری می‌کند. حسین یک خواهر معلول ذهنی بزرگتر از خود نیز دارد که حاصل ازدواج اول پدرش است و با آنها زندگی می‌کند. مخارج درمان دو فرزند بیمار خارج از توان پدر خانواده است و او طی چند سال اخیر برای درمان فرزندانش زیر بار قرض‌های زیادی رفته است.
هزینه کاردرمانی و تهیه کفش طبی حسین حدود ۳۷ میلیون تومان برآورد شده که جهت تأمین این مبلغ نیازمند یاری شما عزیزان هستیم.