نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

جراحی پای کودک ۸ ساله کرجی نیازمند ۴۰ میلیون تومان

جراحی پای کودک ۸ ساله کرجی نیازمند ۴۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

400000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
410214610
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=40000000 - $amount_help=41021461 - $percent=1.025536525 -

102 %

89

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

جراحی پای کودک ۸ ساله کرجی نیازمند ۴۰ میلیون تومان


محمدحسن کودک ۸ ساله کرجی مبتلا به عارضه پاچنبری یا کلاب فوت است. مشکل محمد حسن مادرزادی است و پزشکان گفته بودند باید چند سال صبر کنند تا بتوانند پاهای کودک را جراحی کنند. محمدحسن همچنین دچار تنبلی چشم و ضعف بینایی است و از اولین سالهای کودکی به ناچار عینک می‌زند.
سال گذشته پزشکان توصیه کردند پاهای محمد حسن باید جراحی شود و اگر در این سن عمل نشود ممکن است کودک در سال‌های آینده توانایی راه رفتن را از دست بدهد.
محمد حسن هنگام راه رفتن پاهایش در هم پیچ می‌خورد و به زمین میفتاد.
وضعیت کودک در سایت مؤسسه خیریه مهرآفرین اطلاع‌رسانی شد و با کمک‌های جمع‌آوری شده از سمت یاوران، پای راست کودک تحت عمل جراحی قرار گرفت.
همچنین مؤسسه برای محمد حسن واکر، آتل مخصوص و کفش طبی تهیه کرد و روند درمان او را مرتب بررسی می‌کرد تا امروز که پای چپ کودک نیز باید جراحی شود. به گفته پزشکان اگر پای چپ در اولین فرصت جراحی نشود، به زودی پای راست نیز دوباره کج خواهد شد.
مادر محمدحسن بسیار نگران است و برای بهبودی کودکش تلاش می‌کند.
پدر خانواده کارگر روزمزد است و مبتلا به آسم و تنگی نفس که با وجود سه فرزند کوچک و مادر پیری که همراه آنها زندگی می‌کند، تنها می‌تواند هزینه خورد و خوراک خانواده را مهیا کند.
این خانواده در یکی از محلات حاشیه شهر کرج مستأجرند و ودیعه منزلشان هم با کمک مهرآفرین و از طریق کمپین ودیعه جمع‌آوری شده است.
هزینه جراحی پای چپ محمد حسن ۴۰ میلیون تومان برآورد شده که برای تأمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیازمندیم.