نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

درمان خواهر و برادر شیرازی نیازمند ۳۰ میلیون تومان

درمان خواهر و برادر شیرازی نیازمند ۳۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

300000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
300000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=30000000 - $amount_help=30000000 - $percent=1 -

100 %

216

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

درمان خواهر و برادر شیرازی نیازمند ۳۰ میلیون تومان


الیسا و دانیال خواهر و برادر شیرازی در خانواده‌ای پرجمعیت با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند. پدر خانواده مبتلا به بیماری اعصاب و روان شدید است و سابقه خودکشی، خودزنی و آسیب رساندن به فرزندان دارد. او مادر و کودکان را به شدت کتک می‌زند تا جایی که مدتی پیش دست الیسای ۱۲ ساله را شکست و اکنون در دست کودک پلاتین کار گذاشته شده است. دانیال ۱۰ ساله نیز در اثر ضرب و شتم توسط پدر، دچار شکستگی در ناحیه دست و پا شده است.
حالا مدتی است که الیسا سردردهای شدید گرفته که به تاری دید منجر شده است. پزشک خانواده نتوانسته مشکل کودک را تشخیص دهد و او را به پزشک متخصص ارجاع داده است که متخصص نیز درخواست ام آر آی کرده و خانواده به علت نداشتن بضاعت مالی، نتوانسته درمان کودک را پیگیری کند. دندان‌های کودک نیز به علت ناهنجاری و روییدن دندان‌ها در سقف دهان، باید جراحی و ارتودنسی شود.
از طرف دیگر دانیال دچار معده دردهای شدید و مدام شده که با مرجعه به پزشک گفته‌اند باید آندوسکوپی شود.
مخارج درمان این خواهر و برادر حدود ۳۰ میلیون تومان است که مادر از عهده آن برنمی‌آید. به علت بیماری و از کارافتادگی پدر این خانواده منبع درآمدی ندارد و کودکان در خانه‌ای اجاره‌ای و قدیمی، فاقد امکانات اولیه زندگی می‌کنند و از فقر غذایی رنج می‌برند.