نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

هزینه کار درمانی دختر ۱۰ ساله، نیازمند ۳۰ میلیون تومان

هزینه کار درمانی دختر ۱۰ ساله، نیازمند ۳۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

300000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
300950000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=30000000 - $amount_help=30095000 - $percent=1.0031666666667 -

100 %

11

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

هزینه کار درمانی دختر ۱۰ ساله، نیازمند ۳۰ میلیون تومان


ستایش، کودک ۱۰ ساله اراکی مبتلا به نوعی ناهنجاری مادرزادی در ناحیه پاهایش است. این اختلال سبب شده کودک نتواند روی کف پاهایش بایستد و راه برود. ستایش از بچگی روی پنجه پاهایش راه می‌رفت و این موضوع باعث مشکلاتی در حرکت کودک شده که اگر ادامه پیدا کند به ناهنجاری‌های جدی استخوانی منجر می‌شود.
مادر ستایش مدتی او را نزد کاردرمان‌گر می‌برد اما حدود ۳ ماه است که به دلیل مشکلات مالی خانواده، درمان ستایش پیگیری نشده است.
پدر ستایش کارگر ساده است و درآمد او کفاف هزینه‌های ۴ فرزند خانواده را نمی‌دهد. مادر گهگاه کار خدماتی انجام می‌دهد اما به علت داشتن فرزند کوچک اکثر اوقات قادر به سر کار رفتن نیست.
پسر بزرگتر خانواده نیز در اثر تصادف با موتور دچار ضربه مغزی و تشنج شده و دارو مصرف می‌کند.
این خانواده تا مدتی قبل مستأجر بودند که به علت ناتوانی در پرداخت اجاره بها، به ناچار منزل را تخلیه کرده و اکنون ۶ نفری در یک اتاق از منزل برادر شوهر مددجو زندگی می‌کنند.
امکانات و شرایط زندگی آنها بسیار ضعیف است و فرزندان از فقر غذایی و کمبود فضای کافی برای درس خواندن و رسیدگی به کارهای شخصی خود رنج می‌برند.
اکنون کار درمانی ستایش باید پیگیری شود وگرنه مشکل پاهای کودک تشدید خواهد شد. هزینه یک سال کار درمانی ستایش ۳۰ میلیون تومان است که از یاوران عزیز درخواست مشارکت برای تأمین این مبلغ را داریم.