نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

گفتار درمانی دختر مبتلا به اوتیسم نیازمند ۲۱ میلیون تومان

گفتار درمانی دختر مبتلا به اوتیسم نیازمند ۲۱ میلیون تومان

وضعیت کمپین

210000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
26360000
مبلغ جمع آوری شده ریال
183640000
مبلغ باقی مانده ریال

name=21000000 - $amount_help=2636000 - $percent=0.12552380952381 -

12 %

28

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

گفتار درمانی دختر مبتلا به اوتیسم نیازمند ۲۱ میلیون تومان


زینت هشت سال دارد و با اختلال اوتیسم به دنیا آمده است. اوتیسم زینت در طیف شدید این بیماری قرار دارد و کودک قادر به تکلم و رساندن منظور خود به اطرافیان نیست. او حتی نمی‌تواند درد یا گرسنگی خود را به خانواده خود برساند که همین ناتوانی باعث پرخاشگری زینت شده و او مرتب جیغ می‌کشد، طوری که باعث ناراحتی و اعتراض همسایه‌ها شده است.
زینت عضو یک خانواده شش نفره است که در شرایط سختی زندگی می‌کنند. پدر خانواده میوه فروش دوره گرد است و درآمدش کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد. مادرش در ماه هفتم بارداری و مبتلا به افسردگی است. خواهر و برادرهای زینت هم علاوه بر تحصیل، برای کمک به امرار معاش خانواده، در مترو تهران دستفروشی می‌کنند.
مدتی است که زینت به تشخیص روانپزشک کودکان دارو مصرف می‌کند اما برای به دست آوردن قدرت تکلم، باید به مدت هشت ماه، هفته‌ای دو جلسه گفتار درمانی شود.
هزینه گفتار درمانی زینت ۲۱میلیون تومان برآورد شده که برای تٲمین این مبلغ به یاری شما عزیزان نیازمندیم.

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت