خبرهای تابستانی واحد آموزش

خبرهای تابستانی واحد آموزش | 0 دیدگاه | شنبه ۲۱,آبان,۱۳۹۰ | 1252 نفر

 

 

1- برگزاری جلسات مشاوره گروهی

واحد آموزش از دفتر اجرایی موسسه مهرآفرین با هدف بررسی وضعیت پیشرفت درسی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوششی که در طول سال تحصیلی 90-89 از خدمات آموزشی استفاده کردند اقدم به برگزاری کارگاه مشاوره گروهی با موضوع "بررسی وضعیت پیشرفت تحصیلی و نیز برنامه ریزی و هدف گزینی" نمود.

این کارگاه در روزهای دوشنبه، مورخ 13/04/90 ویژه دخترها در سالن اجتماعات مجتمع شهید باقری(شهرداری منطقه 13) و در روز چهارشنبه، مورخ 15/04/90 ویژه پسرها در سالن همایش فرهنگسرای امید برگزار شد تا ایشان با بهره گیری از مشاوره دکتر مکی(روانشناس برنامه) و به کار بستن راهنمایی های ایشان چشم انداز بهتری از آینده خویش داشته باشند.

لازم به ذکر است که این جلسات به صورت متوالی در طول سال 89 برگزار گردید و دانش آموزان و والدین ایشان از این برنامه ها استفاده کردند..

2- برگزاری مسابقه خوشنویسی

واحد آموزش از دفتر اجرایی موسسه مهرآفرین در روز یکشنبه، موزخ 12/04/90 با هدف شناسایی      دانش آموزان مستعد در رشته های هنری، مسابقه خوشنویسی برگزار کرد که در این برنامه تعداد 13 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی شرکت کردند.

لازم به ذکر است به تمامی شرکت کنندگان در این برنامه هدایای کوچکی به رسم یادبود اهدا شد و 3 نفر از ایشان نیز به عنوان برگزیده هدایای خود را دریافت کردند و جهت پرورش استعدادشان در کلاس های خوشنویسی موسسه ثبت نام کردند.

3-تشکیل تیم والیبال دختران "مهرآفرین"

تیم والیبال دختران، به مربیگری سرکار خانم نوری در تیر ماه 90 با اجاره سالن والیبال باشگاه اداره برق تهران راه اندازی شد.

در این تیم 10 نفر از دختران مقطع دبیرستان عضو هستند و با سرپرستی مربی خود به یادگیری فنون ورزش مفرح والیبال می پردازند.

علاقمندان به عضویت در این تیم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس 3-33510851 واحد آموزش تماس بگیرند.

4-خبرهای تیم فوتسال "مهرآفرین"

بعد از گذشت 3 سال از راه اندازی تیم فوتسال مهرآفرین، ضرورت تغییر باشگاه تمرین این عزیزان به فضایی بزرگ تر با امکانات بیشتر کاملا احساس می شد، به همین دلیل از اول تابستان 90 قرارداد اجاره سالن این تیم با باشگاه فرهنگی-ورزشی شاهین بسته شد تا اعضای تیم از امکانات بیشتری برخوردار باشند و در شرایط بهتری تمرینات هفتگی خود را انجام دهند.

5-راه اندازی آموزشگاه زبان "مهرآفرین"

تقویت مهارت های فردی از جمله مهارت هایی است که برای رسیدن به هدف های خود باید به ان توجه کرد. از جمله این مهارت ها امروزه مورد نیاز هر فردی است، یادگیری زبان انگلیسی است.

به همین دلیل واحد آموزش با همکاری 2 نفر از اساتید زبان که به صورت افتخاری با مهرآفرین همکاری می نمایند، اقدام به راه اندازی کلاس های زبان انگلیسی با متد "تاچ استون" نمود تا گامی دیگر در جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان تحت پوشش خود بردارد.

6-اردوی سرزمین عجایب:

تابستان 90، پس از یک سال تحصیلی پرکار، فرصت مناسبی برای دانش آموزان مهرآفرین بود تا خستگی از تن به در کنند و خود را برای یک سال تحصیلی جدید آماده سازند لذا واحد آموزش مهرآفرین با هدف شاد کردن کودکان و استفاده بهتر ایشان از اوقات فراغتشان،  2 نوبت اردوی تفریحی سرزمین عجایب را برگزار نمود.

اولین نوبت از این برنامه در روز چهارشنبه، مورخ 29/04/90 ویژه 27 نفر از دختران 12-6 سال برگزار گردید و دومین نوبت در روز یکشنبه، مورخ 02/05/90 ویژه 29 نفر از پسران 12-6 سال برگزار شد.

در این اردو بچه ها از 7 دستگاه بازی سرزمین عجایب استفاده کردند و در آخر هدایایی به ایشان تحویل داده شد.

 

  • دفتر شهدا
  • دکتر مکی
  • سرزمین عجایب

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟