پیام فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرآفرین به مناسبت روز خبرنگار

پیام فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرآفرین به مناسبت روز خبرنگار | 0 دیدگاه | یکشنبه ۱۷,مرداد,۱۳۹۵ | 1765 نفر
پیام فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرآفرین به مناسبت روز خبرنگار
خبرنگاران وظیفه توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بردوش دارند
هفدهم مرداد ، روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی دریغ اصحاب رسانه تشکر و قدردانی شود.
تلاش های خبرنگاران سختکوش و بی ادعا در انعکاس شفاف اخبار، بی تردید در رشد و توسعه فرهنگی جامعه و نیز آگاهی از آسیب های اجتماعی موثر بوده و به واقع این عزیزان چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند.
روز خبرنگار، روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار
نمی کنند و با حق جویی و حق گویی ، شرافتمندانه و با شکیبائی در برابر محدودیت های مادی و معنوی فراوان طی سالهای گذشته، پیوسته وظیفه اصلی خود را به شایستگی ایفا نموده اند.
تنویر افکار عمومی و ارتقاء اطلاعات و آگاهی مردم از وظایف مهمی است که خبرنگاران با پذیرش مسئولیت خطیر و دشوار خود بدان همت گمارده اند و این مسوولیت مهم در حوزه های اجتماعی بیش از پیش نمود داشته و دارد.
بدون تردید مهم ترین روش توسعه فرهنگی کشور سالم سازی محیط های اجتماعی و اجرای قوانین و فرصت آفرینی برای حضور گسترده و موثر خبرنگاران آزاده و مستقل در عرصه های خبری است که باید همگان به سهم خود در تحقق آن تلاش نمایند.
اینجانب به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران ، وظیفه خود می دانم تا از تلاش های ارزشمند خبرنگاران گرانقدر و پرتلاش تقدیر و تشکر نموده و این روز مبارک را به خانواده بزرگ رسانه ای کشور و خبرنگاران گرانقدر که خدمات ارزشمند و تاثیرگذار ایشان موجب امنیت فکری جامعه است تبریک بگویم.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟