یک روز پر از شادی برای دختران مهرآفرین

یک روز پر از شادی برای دختران مهرآفرین | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۸,آبان,۱۳۹۱ | 1197 نفر
یک روز پر از شادی برای دختران مهرآفرین
یک روز پر از شادی برای دختران مهرآفرین

در یک روز زیبای پاییزی همزمان با عید غدیر خم، سرای محله‌ی "درب دوم" واقع در بزرگراه صدر، به همراه جمعی از دانشجویان خوش‌ذوق و نیکوکار کشورمان، میزبان دختران مهرآفرین بود.

روز جمعه 19 آبان ماه 91، سرای محله درب دوم از صبح تا بعد از ظهر برای 25 نفر از دختران دبستانی مهرآفرین به طور کامل در اختیار مهرآفرین بود و دانشجویان نیکوکار نیز در عین آراستگی ظاهری با خوش‌رویی کامل از این کودکان استقبال و پذیرایی کردند.

به محض ورود، از بچه‌ها پذیرایی شد و اسامی آن‌ها در یک کاردکس که قبلا آماده شده بود در اختیارشان قرار گرفت. یک ساک دستی هم به همین ترتیب و با اسم بچه‌ها بر روی آن به هر کدام هدیه شد.

سپس بر اساس سن و سال، بچه‌ها تفکیک و گروه بندی شدند و از طبقات مختلف بازدید کردند. در هر طبقه یک فعالیت فرهنگی جذاب انجام می شد و بچه ها در پایان بازدید از هر طبقه، جوایزی مثل مداد رنگی، پاستیل، عکس ظاهر شده‌ی خودشان با صورت های نقاشی شده و ... دریافت کردند.

از فعالیت های انجام شده در این مکان، می‌توان به تئاتر، موسیقی، شعرخوانی، عکاسی، نقاشی، کاردستی، بازی و همچنین نقاشی با رنگ‌های انگشتی اشاره کرد.

در میان وعده ها نیز دوباره با شربت و کیک از بچه‌ها و مادران آنها پذیرایی شد. از نکات جالب توجه این برنامه، این بود که با این‌که حضور مادران پیش‌بینی نشده بود، اما برای سرگرمی آنها نیز برنامه های خاصی ترتیب داده شد.

کودکان مهرآفرین یک روز شاد و به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتند و خاطراتی زیبا در ذهن شان ماندگار شد.

هنگام بازگشت هم به هر کدام از بچه ها برای ناهار، دو پرس غذا و همچنین کارت هدیه صدهزار ریالی با نام آن‌ها اهدا شد.

با سپاس فراوان از خانم سعادت فر و دوستان ایشان برای تدارک این برنامه و همچنین پدر ایشان آقای سعادت‌فر؛ یکی از مدیران شرکت آی‌سودا و یاور مهرآفرین.

 

 

  • سرای محله درب دوم
  • آی سو دا
  • نقاشی انگشتی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟