با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شد؛ اهداء تلویزیون به ۵۰ خانواده تحت پوشش

با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شد؛ اهداء تلویزیون به ۵۰ خانواده تحت پوشش | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۲۹,مهر,۱۴۰۰ | 519 نفر
با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شد؛ اهداء تلویزیون به ۵۰ خانواده تحت پوشش
چندی پیش طبق بررسی‌های مددکاری و بازدید از منازل مددجوها، مشخص شد که تعداد ۱۱۴ نفر از کودکان تحت حمایت مهرآفرین در منزل از تلویزیون برخوردار نیستند.
فقدان تلویزیون برای این کودکان که از سایر امکانات تفریحی و اسباب‌بازی‌های رایج بی‌بهره‌اند، نوعی کمبود محسوب می‌شد. از سوی دیگر نداشتن تلویزیون بسیاری از این کودکان را به بازی در کوچه سوق داده بود که با توجه به محله‌های اسکان بسیاری از این خانواده‌ها، محیط مناسبی برای بازی کودکان محسوب نمی‌شود.
از این رو تهیه تلویزیون برای این گروه در برنامه قرار گرفت و از آنجا که تلویزیون جزو اقلامی است که قیمت آن در چند سال اخیر به طرز قابل توجهی بالا رفته، برای تٲمین منابع، این موضوع در قالب یک کمپین در یکی از پنجشنبه‌های مهرورزی صفحه اینستاگرام مهرآفرین، اعلام شد.
حامیان مهرآفرین در کمپین مشارکت کردند
و با مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده ، ۵۰ دستگاه تلویزیون خریداری و به ۵۰ خانواده تحت حمایت مهرآفرین که فرزندانشان بی‌بهره از تلویزیون بودند، اهدا شد.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟