بنیان گذار مهرآفرین مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شد

بنیان گذار مهرآفرین مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شد | 0 دیدگاه | شنبه ۱۵,مهر,۱۳۹۱ | 1337 نفر
بنیان گذار مهرآفرین مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شد
بنیان گذار مهرآفرین مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شد

فاطمه دانشور:همکاری مجلس و بخش خصوصی با حضور نمایندگان اتاق در کنار نمایندگان ملت گسترش می یابد

تعامل و ارتباط نمایندگان مجلس در دوره جدید با اتاق های بازرگانی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی کشور رو به افزایش و گسترش است که این تعامل می تواند آثار مثبت فراوانی به دنبال داشته باشد.

مهندس فاطمه دانش ور، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار اتاق ایران در حاشیه جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب گفت: نمایندگان مجلس نهم در مدتی که از آغاز دوره وکالتشان سپری شده است، نشان داده اند که با درک دست از اهمیت و جایگاه بخش خصوصی در تمامی حوزه ها، به دنبال تعامل و ارتباط گسترده و عمیقی  با تشکل های بخش خصوصی به ویژه اتاق های بازرگانی هستند.

عضو هیئت مدیره کانون زنان بازرگان ایران با اشاره به انتخاب خود به عنوان مشاور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توسط نمایندگان این کمیسیون افزود: اصرار رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برای حضور نمایندگانی از اتاق بازرگانی به عنوان مشاوران این کمیسیون، به روشنی گویای این واقعیت است که نمایندگان مجلس ضرورت و اهمیت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را می دانند و بر نهادینه کردن ساز و کارهای این تعامل در تمامی حوزه ها تأکید دارند.

وی ادامه داد: این نخستین باری است که کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگانی را از اتاق بازرگانی ایرنا به عنوان مشاور انتخاب می کند و از این مهم تر اینکه  نخستین انتخاب کمیسیون اجتماعی مجلس هم یک زن بوده است که باز هم نشانگر رویکرد مثبت آنی نمایندگان نسبت به حضور بانوان در عرصه های تصمیم گیری خصوصا حوزه مهمی مانند حوزه اجتماعی است.

دانش ور افزود: به عنوان رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار اتاق ایران و یکی از دو مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس از جانب اتاق، تمام تلاش و توان خود را بکار می گیریم تا پیشنهاد ها و طرح هایی را تدوین کنیم و در اختیار کمیسیون اجتماعی مجلس  قرار دهیم تا به این ترتیب بتوانیم سهم بخش خصوصی را در روند تصمیم سازی ها افزایش دهیم.

همچنین وی بعنوان موسس بنیاد نیکوکاری مهرآفرین اظهار امیدواری کرد بتواند با همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس و همفکری (NGO) های فعال در حوزه معضلات اجتماعی گامی در جهت وضع قوانین به نفع آسیب دیدگان اجتماعی بردارد

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟