با حمایت یاوران در پنج‌شنبه‌های مهرورزی ۳۱۲ دانش‌آموز مهرآفرین صاحب تبلت شدند

با حمایت یاوران در پنج‌شنبه‌های مهرورزی ۳۱۲ دانش‌آموز مهرآفرین صاحب تبلت شدند | 0 دیدگاه | شنبه ۱۱,دی,۱۴۰۰ | 847 نفر
با حمایت یاوران در پنج‌شنبه‌های مهرورزی  ۳۱۲ دانش‌آموز مهرآفرین صاحب تبلت شدند
۳۱۲ کودک مهرآفرین در آستانه بازماندن از تحصیل در دوران کرونا صاحب تبلت شدند.
با شیوع کرونا که مدارس به آموزش غیرحضوری روی آوردند، ضرورت دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت برای عقب نماندن از تحصیل برای دانش‌آموزان کم برخوردار تبدیل به یک بحران شد.
در بررسی‌های مددکاری مشخص شد بسیاری از دانش‌آموزان تحت حمایت در نقاط مختلف کشور، دسترسی به گوشی هوشمند ندارند یا اگر گوشی هوشمندی موجود است، به علت تعدد فرزندان و همپوشانی کلاس‌ها در شبکه شاد، امکان استفاده همه بچه‌های یک خانواده از آن فراهم نیست.
همین مشکلات زمینه عقب ماندن از تحصیل بسیاری از کودکان را فراهم کرد و طبق گزارش‌های مددکاری، تعدادی از دانش‌آموزان به ناچار یک ترم یا یک سال تحصیلی را از دست دادند.
مهرآفرین در راستای حل این مشکل و حمایت از تحصیل بچه‌ها دو پنجشنبه مهرورزی را در صفحه اینستاگرام خود به برگزاری کمپین فراخوان تهیه تبلت اختصاص داد و با مشارکت یاوران، با جمع‌آوری مبلغی بالغ بر ۹ میلیارد ریال تعداد ۳۱۲ تبلت خرید و در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت خود قرار داد.
این تبلت‌ها بر اساس اولویت به کودکان و نوجوانانی واگذار شد که در سخت‌ترین شرایط معیشتی و فاقد هرگونه دستگاه ارتباطی هوشمندی برای شرکت در کلاس‌های آنلاین بودند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟