جشنواره غذا در مجموعه شهربانو

جشنواره غذا در مجموعه شهربانو | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۱,خرداد,۱۳۹۰ | 1087 نفر

مجموعه شهربانو در هفته های اخیر، روزهای پر کاری را پشت سر گذاشت و برنامه های متنوعی برای علاقمندان تدارک دیده شد.
روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 90، گروه بانوان نیکوکار مهرآفرین میزبان جمعی از خانم هایی بودند که برای شرکت در سمینارهای آموزشی این مجموعه در این محل گرد هم آمده بودند.
در بخش اول این سمینار خانم غفاری، مدرس دوره، به مناسبت روز زن در مورد مسائل بانوان، برنامه ریزی برای زندگی و رمز جاودانگی و راز زنانگی صحبت کرد.
ایشان در میان صحبت هایشان روی این مسئله تاکید داشت که بانوان باید به تغذیه روح و روان نیز اهمیت بدهند. یکی از راهکارهایی که ایشان مطرح کرد مثنوی خوانی و حافظ خوانی بود که برای شکوفایی اندیشه بسیار موثر است.


در بخش دوم خانم خباز کارشناس تغذیه که برای بینندگان شبکه جام جم به واسطه ی حضور در برنامه های این شبکه چهره ای آشنا بود صحبت کرد. وی درباره ی تغذیه سالم، تغذیه نوزاد و تغذیه در سنین بالاتر اطلاعات مفیدی برای حاضران ارائه نمود.
در پایان نیز موسسه مهرآفرین توسط گروه بانوان نیکوکار برای حضار معرفی و سپس از مهمانان پذیرایی شد.


صبح روز دوشنبه 2 خرداد 90 نیز حدود 150 نفر از بانوان علاقمند، برای شرکت در مراسم مولودی خوانی به مجموعه شهربانو آمده بودند. پیش از آغاز مراسم یکی از اعضای مجموعه شهربانو در مورد کلاس های قالی بافی برای بانوان و نجوم و ستاره شناسی برای کودکان و نوجوانان صحبت کرد..


سپس مراسم مولودی خوانی و دف نوازی با هنرنمایی خانم ها حاتمی و غفاری برگزار شد. در پایان نیز نشریه مهرآفرین در بین حضار توزیع شد.


بعدازظهر دوشنبه نیز مسابقه ی جشنواره غذا در مجموعه شهربانو برگزار شد. حدود 18 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند و غذاهای متنوعی برای مسابقه آماده کرده بودند . جمعیت زیادی نیز با دیدن میز رنگین چیده شده در بیرون مجموعه برای تماشای مسابقه آمده بودند. خانم خباز کارشناس تغذیه، داوری این مسابقه را بر عهده داشت و به ترتیب از میان غذاها، سیب زمینی آذری، میرزا قاسمی و مرغ ترش، و ته چین را به عنوان غذاهای برتر انتخاب کرد. به نفرات برتر این مسابقه هدایایی از طرف خانه سلامت شهرداری تهران تقدیم شد.

  • بانوان نیکوکار
  • شهربانو
  • جشنواره غذا
  • مولودی خوانی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟