"شهربانو" در اختیار مهرآفرین

"شهربانو" در اختیار مهرآفرین | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۶,دی,۱۳۸۹ | 1191 نفر

مجموعه شهربانو واقع در منطقه 1 ، از طرف شهرداري تهران در اختيار موسسه مهرآفرين قرار داده شده است. مهرآفرين نيز مطابق بيانيه ماموريت و اهداف خود ، در اين مجموعه به کارآفريني پرداخته و هم بخشي از هزينه هاي خدمت رساني به مددجويان را تامين مي کند.
اين مجموعه به صورت کامل در اختيار مهرآفرين قرار دارد. گروه بانوان نيکوکار مهرآفرين در اين مجموعه مستقر هستند و با برپايي کلاس هاي مختلف به نفع مهرآفرين و فعاليت هاي آن در جهت خدمت رساني به مددجويان درآمد زايي مي کنند.
در اين مجموعه دوره هاي زبان انگليسي، فناوري اطلاعات و کامپيوتر، خانه آرايي، هنرها و صنايع دستي ، نقاشي و طراحي، دکوراسيون داخلي، دوره هاي نرم افزاري اتوکد و فوتوشاپ و ....، خوش نويسي،  قاليبافي، خياطي، ساخت زيور آلات، سفره آرايي، آموزش پيرايش، مثنوي خواني، آموزش سفره عقد،... به صورت روتين برگزار مي گردد. همچنين کلبه بازي مجموعه نيز جهت نگهداري و آموزش کودکان پذيراي آنان است. 
در اين مجموعه به غير از برگزاري اين دوره ها سمينارها و کارگاه هايي نيز برگزار مي شود. يکي از برنامه ها سمينار "معجزه ي دعا و نيايش" بود که در آبان ماه توسط خانم "هله پتگر" برگزار شد. استقبال بسيار زيادي از اين برنامه صورت گرفت و فضاي سالن در حين برنامه حال و هواي عرفاني داشت. در پايان مراسم هم بازارچه غذا به نفع کودکان مهرآفرين برپا بود و شرکت کنندگان در سميناراز اين بازار خريد کردند..
مجموعه شهربانو در خيابان دربند، ميدان امام زاده قاسم واقع است و علاقه مندان به ثبت نام دوره ها مي توانند به اين مجموعه مراجعه حضوري کرده يا با شماره هاي 22745100 و 22700330 تماس بگيرند.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟