کمک‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به کودکان مهرآفرین

کمک‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به کودکان مهرآفرین | 0 دیدگاه | جمعه ۱۸,خرداد,۱۴۰۳ | 158 نفر
کمک‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به کودکان مهرآفرین

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای عمل به مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی طی رویدادی ۴ روزه با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین، سلسله برنامه‌های حمایتی را برای آموزش، درمان و تفریح کودکان تحت حمایت موسسه در  ورامین اجرا کرد.
در روز نخست این رویداد، دوره آموزشی خود مراقبتی و بهداشت فردی با حضور کودکان زیر ۶ سال  برگزار شد و ۱۷ عدد پک لوازم التحریر و اسباب بازی لگو به بچه‌ها اهدا شد.
در دومین روز رویداد، هزینه درمان یکی از مادران  تحت پوشش موسسه به مبلغ ۵۶ میلیون تومان توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پرداخت شد.
در روز سوم نیز ۱۷ نفر از کودکان مهرآفرین  به همراه مسئولین شرکت استاندارد، مراقبین، مددکاران و برخی مادران به شهربازی رفتند، در خصوص رعایت موارد ایمنی آموزش دیدند و پک لوازم التحریر دریافت کردند.
در روز چهارم این رویداد هزینه پوشاک کودکان زیر ۶ سال تحت حمایت موسسه در  ورامین به مبلغ ۳۵ میلیون تومان توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران واریز شد و ۱۵ کارتن میان وعده شامل شیر، انواع بیسکوئیت، کیک و پاستیل میان آنها  توزیع شد.
همچنین صندوق رومیزی مهرآفرین به اسم صندوق مهربانی، در لابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار داده شد تا کمک‌های کارکنان این شرکت به کودکان مهرآفرین اختصاص داده شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟