افطاری در کنار باب اسفنجی/ مراسم شاد یکی از یاوران کرجی برای کودکان مهرآفرین

 افطاری در کنار باب اسفنجی/ مراسم شاد یکی از یاوران کرجی برای کودکان مهرآفرین | 0 دیدگاه | یکشنبه ۱۲,خرداد,۱۳۹۸ | 874 نفر
 افطاری در کنار باب اسفنجی/ مراسم شاد یکی از یاوران کرجی برای کودکان مهرآفرین
در یکی از آخرین شب‌های ماه رمضان، یکی از کافه رستوران‌های گوهردشت میزبان تعدادی از بچه‌های مهرآفرین بود. تعداد این بچه‌ها به پیشنهاد یاور محترم به نیت ۱۴ معصوم، ۱۴ دختر و ۱۴ پسر بود. 
محمدرضا راهپیما، مدیریت کافه رستوران الف و بانی این مراسم با مهرآفرین از طریق صفحه اینستاگرام آشنا شده است. او مدتی پیش با دیدن گزارشی از شاهین صمدپور در رابطه با کودکان بدسرپرست، به فعالیت‌های موسسه علاقمند شد. راهپیما می‌گوید:"خیلی دلم می‌خواست کاری برای این بچه‌ها بکنم. دلم می‌خواست کار بزرگتری باشد اما در حد امکاناتم سعی کردم شب قشنگی برایشان بسازم. همه چیز هم خدایی جور شد. هر کسی آمد و یک جای کار را گرفت. این لباس عروسک باب اسفنجی را هماهنگ کردیم از آرایشگاه محل‌مان آوردند؛ یکی از دوستانم آمد، برای بچه‌ها گیتار زد و  آواز خواند؛ یکی دیگر بادکنک‌ آورد. خدا رو شکر بچه‌ها شاد شدند. ما هم شاد شدیم. ما یازده نفریم که همگی آن شب حس و حال خوبی داشتیم."
کافه رستوران الف قرار است این دورهمی‌های شاد را هر چند وقت یک بار تکرار کند و حتی این یاور تلاش کرده با صاحب یکی از سینماهای کرج هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا بچه‌ها را ماهی یک بار برای تماشای فیلم دلخواهشان به سینما ببرند.
در این مراسم علاوه بر شام و افطار، اجرای موسیقی زنده، آتش‌بازی و حضور باب اسفنجی در بین بچه‌ها باعث شادی هرچه بیشتر آن‌ها شد. در پایان به عنوان جایزه به پسرها توپ و به دخترها لباس هدیه شد.
از آقای محمدرضا راهپیما بابت این شب زیبا سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟