جشن خداحافظی مربی فداکار با کوچولوها/ مربی پیش‌دبستانی‌های مهرآفرین برای بچه‌ها جشن فارغ التحصیلی گرفت

جشن خداحافظی مربی فداکار با کوچولوها/ مربی پیش‌دبستانی‌های مهرآفرین برای بچه‌ها جشن فارغ التحصیلی گرفت | 0 دیدگاه | سه شنبه ۲۸,خرداد,۱۳۹۸ | 840 نفر
 جشن خداحافظی مربی فداکار با کوچولوها/ مربی پیش‌دبستانی‌های مهرآفرین برای بچه‌ها جشن فارغ التحصیلی گرفت
۱۷ کوچولوی مهرآفرین در مراسمی شاد، فارغ‌التحصیلی‌شان را جشن گرفتند و  همراه مربی‌شان به باغ پرندگان رفتند.
آذر شفیعی از دو سال پیش به صورت داوطلبانه آموزش مقطع پیش دبستانی مهرآفرین را به عهده گرفت. او در آستانه مهاجرت، به مناسبت فارغ التحصیلی کوچولوهای مهرآفرین جشنی را برای شاد کردن آنها تدارک دید و از فارغ‌التحصیلان سال گذشته و امسال دعوت کرد. 
شفیعی درباره دو سالی که با این بچه‌ها گذرانده می‌گوید:"من تلاش کردم تمام سرفصل‌های پیش دبستانی را با آنها کار کنم. البته پارسال چون بچه‌ها آمادگی بیشتری داشتند و مادرها هم بیشتر همکاری می‌کردند، حروف الفبا را کامل به آنها یاد دادم ولی امسال شعرها و فصل‌ها، نوشتن اعداد و کتاب‌های علوم، ریاضی و زبان فارسی را کار کردیم." 
به گفته او این بچه‌ها بسیار باهوشند و اگر مادرها در روند آموزش همکاری کنند، یادگیری‌شان بهتر هم می‌شود. این مربی می‌گوید:"مادرهای این بچه‌ها اغلب با وجود مشکلات فراوان، علاقه نشان می‌دهند و در خانه با بچه‌ها کار می‌کنند. اما گاهی هم پیش می‌آید که مادر حضور ندارد، یا به دلیل مشکلات بیش از حد قادر به پی‌گیری آموزش بچه‌ نیست و آن وقت ما به مشکل برمی‌خوریم." 
او در مجموع بچه‌های این گروه اجتماعی را عاطفی، مهربان و قدردان‌تر از بقیه بچه‌ها می‌داند و می‌گوید:"این بچه‌ها بعضی وقت‌ها با محبت‌شان اشک مرا درمی‌آوردند. با وجودی که بهشان گفته بودم برای خوشحال کردنم فقط کافیست برایم نقاشی بکشند، یکهو می‌دیدم یکی‌شان برایم دفترچه یادداشت یا شال خریده و آورده. یعنی این‌ها با این همه مشکل و محدودیت مالی آنقدر بخشنده‌اند که حد ندارد. قدر محبت را می‌دانند و مدام می‌خواهند جبرانش کنند."
در این جشن فارغ التحصیلی که در حقیقت جشن خداحافظی مربی با نوآموزانش بود، بچه‌ها با موسیقی‌های کودکانه، کاپ کیک‌های حروف الفبا و شکلات‌هایی به شکل کلاه فارغ‌التحصیلی که مربی خودش برایشان درست کرده بود لحظات شادی را گذراندند. آنها سپس به باغ پرندگان رفتند و بعد از گردشی مهیج، در کنار مربی‌شان ناهار خوردند.
لازم به ذکر است که آذر شفیعی در این دو سال کتاب‌های مورد نیاز پیش‌دبستانی‌های مهرآفرین را نیز شخصا تهیه کرده بود. 

مهرآفرین از این یاور گرامی به خاطر همه زحماتش سپاسگزار است و برایش آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.


Sen

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟