کمک یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب‌پذیر | از کولبران کردستان تا ملوانان هرمزگان

کمک یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب‌پذیر | از کولبران کردستان تا ملوانان هرمزگان | 0 دیدگاه | یکشنبه ۳۱,فروردین,۱۳۹۹ | 659 نفر
کمک یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب‌پذیر | از کولبران کردستان تا ملوانان هرمزگان

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرداخت وام بدون سود و ارائه کارت هدیه یک میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد.
فقر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان امروز (شنبه ۳۰ فروردین) در شبکه خبر صدا و سیما با اشاره به برنامه‌های این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اظهار داشت: از اسفندماه گذشته اقدامات خود را برای اقشار آسیب‌پذیر آغاز کرده‌ایم؛ به طوری که با هماهنگی که با شهرداری تهران داشتیم، برای دستفروشان، کودکان کار و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تسهیلاتی را در نظر گرفته‌ایم و این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد:‌ دو هفته قبل ما به همه کولبران استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کارت هدیه یک میلیون تومانی داده‌ایم و این روند در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با هماهنگی که با استاندار هرمزگان انجام داده‌ایم، برای ملوانانی که با قایق فعالیت می‌کنند؛ با توجه به اینکه در ایام نوروز فعالیت آنها تعطیل بود، به ۳۱۵۰ نفر از آنان کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی داده‌ایم و این موضوع در حال انجام است.

فتاح با اشاره به اقدامات حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان از اقشار آسیب‌پذیر، خاطرنشان کرد: مشابه این کار را برای این افراد در بوشهر انجام داده‌ایم؛ به طوری که برای همه ساکنان جزایر هرمز، لارک و هنگام که ۲۱۵۰ خانوار هستند، این کارت هدیه در نظر گرفته شد؛ ضمن اینکه در  جزیره قشم نیز برای افراد ساکن این منطقه که جزء مددجویان کمیته امداد هستند نیز این کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌هایی که از آن نام برده‌ایم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها یا به صورت اهدای کارت هدیه بوده یا کارت افراد یاد شده را شارژ می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به در نظر گرفتن ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر، ابراز داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات از بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان آن از صندوق امداد ولایت در نظر گرفته شده که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود به این افراد پرداخت می‌شود.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟