خرید لباس گرم برای ۱۱۱۷ کودک تحت حمایت مهرآفرین

خرید لباس گرم برای ۱۱۱۷ کودک تحت حمایت مهرآفرین | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۷,بهمن,۱۳۹۹ | 648 نفر
خرید لباس گرم برای ۱۱۱۷ کودک تحت حمایت مهرآفرین
مهرآفرین امسال در ابتدای فصل سرما در میان۳۶۵۴ خانواده تحت پوشش خود، تعداد ۱۱۱۷کودک را شناسایی کرد که از لباس گرم کافی برخوردار نبودند. بعد از شناسایی و معرفی این کودکان در شعب تهران و شهرستان‌ها، در صفحه اینستاگرام موسسه فراخوانی در قالب طرح پنجشنبه مهرورزی اعلام شد و طی یک هفته، ۴۸۳ میلیون تومان از طرف حامیان مهرآفرین جمع‌آوری شد.
از نکات جالب توجه این طرح، امکان انتخاب لباس توسط کودکان به سلیقه خودشان بود. به این صورت که با استفاده از مبلغ جمع‌آوری شده، بن‌هایی برای خرید لباس طراحی شد و در اختیار مادران قرار گرفت. بچه‌ها به همراه مادران خود به فروشگاه‌های مشخص شده رفتند و با استفاده از این بن‌ها لباس دلخواه‌شان را خریداری کردند.
در این طرح به کودکان زیر هفت سال تا سقف ۲۰۰ هزار تومان، به کودکان هفت تا سیزده سال ۳۰۰ هزار تومان و به سیزده تا هیجده ساله‌ها ۴۰۰ هزار تومان بن خرید لباس اختصاص داده شد.
فروشگاه‌هایی که در این طرح با مهرآفرین همکاری کردند، در راستای اهداف انساندوستانه سودی دریافت نکردند و لباس‌ها را به قیمت تمام شده و تولیدی در اختیار کودکان مهرآفرین قرار دادند.
گفتنی است که علاوه برکودکان تحت حمایت موسسه در خانواده‌ها، کودکان مهرآفرین در مهدهای مهر و کودکان کار تحت حمایت موسسه در مرکز پرتو نیز جزو گروهی بودند که از خدمات این طرح استفاده کردند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟