آگهی زن مشهدی برای فروش نوزاد خود در تلگرام

آگهی زن مشهدی برای فروش نوزاد خود در تلگرام | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۳۱,شهریور,۱۳۹۵ | 1883 نفر
 آگهی زن مشهدی برای فروش نوزاد خود در تلگرام
پیگیری پرونده آدم ربایی از بیمارستان، کارآگاهان را به نوزادفروشی در تاریکخانه تلگرام کشاند و بدین ترتیب، ماجرای ساختگی نوزادربایی در مشهد لو رفت.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: چند روز قبل پرونده نوزادربایی با اعلام شکایت یک مرد جوان در حالی مورد رسیدگی قرار گرفت که مرد جوان مدعی بود نوزادش را از بیمارستان ربوده اند!!
سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: با توجه با اهمیت ماجرا، گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه با آدم ربایی، بلافاصله تحقیقات پلیسی خود را با کسب دستورات ویژه ای از قاضی شعبه ۲۱۷ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز کردند.
وی اضافه کرد: بررسی های مقدماتی کارآگاهان در اولین مرحله از ردیابی های اطلاعاتی نشان می داد که ماجرای آدم ربایی ساختگی است، چراکه چندین ماه از این حادثه می گذشت و شاکی پرونده تاکنون اعلام شکایت نکرده بود.
این مقام ارشد انتظامی گفت: بررسی حساب های بانکی و تحقیقات غیرمحسوس بیانگر آن بود که مبالغ میلیونی در حدود چهار ماه قبل به حساب شاکی واریز شده است. پیگیری این موضوع که با دستور قاضی سبحانی صورت گرفت، کارآگاهان را به تاریکخانه شبکه اجتماعی تلگرام کشاند و بدین ترتیب، شماره ای از یک زن جوان به دست آمد.رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می داد که زن ۲۵ساله چندین میلیون تومان به حساب پدر نوزاد واریز کرده است که با شناسایی این زن، پرونده آدم ربایی وارد مرحله جدیدی شد.این زن در اظهارات خود گفت: چند ماه قبل با زن ۲۳ساله ای در فضای شبکه اجتماعی تلگرام آشنا شدم.
 
او در این شبکه پیام می داد که باردار است اما به خاطر این که نمی تواند به درستی از فرزندش نگهداری کند، تصمیم دارد او را بفروشد. من هم برای این که به آن زن کمک کرده باشم، به او گفتم فردی را می شناسم که حاضر است نوزاد را از شما بخرد!سرهنگ «رزمخواه» افزود: این زن در ادامه اعترافات خود عنوان کرد از آن روز به بعد با زوجی که صاحب فرزند نمی شدند تماس گرفتم و قرار شد مدارک شناسایی زن ۳۵ساله (خریدار) را به بیمارستان ارائه بدهیم که آن ها بتوانند به راحتی برای نوزاد شناسنامه بگیرند. ولی نوزاد مذکور زودتر از موعد به دنیا آمد و قرار بود که چند روز در بیمارستان بستری شود.
 
پس از آن هم با مدارک شناسایی خریدار، نوزاد پسر را تحویل گرفتیم اما آن ها بعد از مدتی وقتی برای گرفتن شناسنامه اقدام کردند، به خاطر سن بالای مادر دچار مشکل شدندو ...
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان موفق شدند خریدار نوزاد را در منطقه خواجه ربیع شناسایی و به همراه نوزاد چهارماهه به پلیس آگاهی هدایت کنند.
 
وی افزود: با روشن شدن ماجرا، نوزاد مذکور به دستور مقام قضایی تحویل شیرخوارگاه شد تا بررسی های بیشتری در این باره صورت گیرد.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟