نمايشگاه سنگ و گوهر آمتيست در تهران در جهت همياري با مهرآفرين

نمايشگاه سنگ و گوهر آمتيست در تهران در جهت همياري با مهرآفرين | 0 دیدگاه | سه شنبه ۱۶,آبان,۱۳۹۱ | 1067 نفر
نمايشگاه سنگ و گوهر آمتيست در تهران در جهت همياري با مهرآفرين
 نمايشگاه سنگ و گوهر آمتيست در تهران در جهت همياري با مهرآفرين

بود هر گوهری را با تو هموند                                                      گه انگشتر شوی ، گاهی گلوبند

نمايشگاه «سنگ و گوهر» آمتيست؛ با مجموعه اي از كارها و طراحي هاي چند ساله اخير هنرمند معاصرمان رزيتا حفيظ بر پا خواهد شد، كه شامل زيورآلات و انواع سنگ و گوهر تزیینی و زينتي کمیاب است همچون كهربا، فيروزه، زمرد، ياقوت، اوپال، مالاكيت، لاجورد، لابرادوريت، اونتورين، آكوامارين، سيترين، عقیق، جاسبر، توپاز و ... كه با عنايت به خواص و كاربردهاي پنهان سنگ و فلز، دسته بندي شده و در قالب قريب به 300 اثر زيبا شکل یافته و تركيب شده است؛ كه از روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه 1391 به معرض نمايش گذاشته خواهد شد. 

لازم به ذكرست كه در اين نمايشگاه، تعدادي از مجموعه سنگ هاي تراش خورده با در نظر گرفتن خواص درماني آن ها، و دستچين شده ماه هاي تولد به فروش خواهد رسيد و بخشي از عوايد حاصله در جهت همياري با كودكان تحت پوشش موسسه نيكوكاري مهرآفرين به ايشان اختصاص خواهد يافت. 

رزيتا حفيظ پس از شش سال فعاليت در حوزه سنگ و گوهر، و همكاري با سازمان ميراث فرهنگي در شيراز، اقدام به برپايي نخستين نمايشگاه رسمي خود، با عنوان نمايشگاه آمتيست در تهران، كرده است. 

علاقه مندان جهت بازدید و خريد می توانند طي روزهاي سه شنبه شانزدهم آبان تا پنجشنبه هجدهم آبان 1391  از ساعت 11 الی 20 به برج امير پرويز؛ واقع در چهارراه جهان كودك، خيابان افريقاي شمالي، جنب بانك اقتصاد نوين، برج امير پرويز، طبقه 14 مراجعه نمایند.

 

  • نمایشگاه سنگ و گوهر
  • رزیتا حفیظ

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟