درمان دو برادر مشهدی با کمک یاوران مهرآفرین حال محمد جواد و محمد صالح خوب است

درمان دو برادر مشهدی با کمک یاوران مهرآفرین حال محمد جواد و محمد صالح خوب است | 0 دیدگاه | جمعه ۰۳,دی,۱۴۰۰ | 611 نفر
درمان دو برادر مشهدی با کمک یاوران مهرآفرین حال محمد جواد و محمد صالح خوب است
محمد جواد و محمد صالح، دو برادر نوجوان مشهدی با حمایت یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند.
محمد جواد 17 ساله، مبتلا به کم‌خونی شدید و مشکل تنفسی و محمد صالح 13 ساله مبتلا به تومور مغزی، مدتی پیش از طریق بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند به یاوران مهرآفرین معرفی شدند.
پدر آن‌ها جانباز اعصاب و روان و  مادرشان مبتلا به آرتروز است و هیچ‌کدام قادر به کار کردن وتأمین مخارج خانواده نیستند. این خانواده ساکن یکی از روستاهای اطراف مشهد است و با حمایت مهرآفرین پرونده پدر در بنیاد امور ایثارگران به جریان افتاده تا از مزایای کارت ایثارگری استفاده کند. همچنین با مبلغ جمع‌آوری شده در سایت مهرآفرین، درمان دو فرزند پسر خانواده نیز مدتی قبل آغاز شد.
محمد جواد به طور مرتب اسپری تنفسی مصرف می‌کند و کم خونی ماژور او نیز تحت درمان قرار دارد. با مصرف منظم داروها مشکل کمبود وزن و لاغری مفرط این نوجوان تا حد مطلوبی برطرف شده و پرانرژی‌تر  و شاداب‌تر از قبل است.
محمد صالح نیز بعد از انجام ام آر آی، سیتی اسکن و تست‌های شنوایی، بینایی و هوشیاری مشخص شد که مبتلا به نوعی تومور مغزی خوش‌خیم است که بر اساس نظر پزشک از طریق رادیوتراپی یا جراحی قابل درمان خواهد بود. او درحال حاضر تحت درمان دارویی قرار دارد تا با توجه به تغییرات تومور در زمان مقرر درمان تکمیلی‌اش انجام شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟