با کمک‌های جمع‌آوری شده در سایت مهرآفرین/ پسر ۳ ساله بوشهری می‌تواند راه برود

با کمک‌های جمع‌آوری شده در سایت مهرآفرین/ پسر ۳ ساله بوشهری می‌تواند راه برود | 0 دیدگاه | جمعه ۰۶,اسفند,۱۴۰۰ | 853 نفر
با کمک‌های جمع‌آوری شده در سایت مهرآفرین/  پسر ۳ ساله بوشهری می‌تواند راه برود

محمد مبین، پسر 3 ساله مبتلا به اختلال سی پی، با حمایت یاوران مهرآفرین تحت کاردرمانی قرار گرفت.
این پسر کوچک که بیماری‌اش به علت هوش بالا دیر تشخیص داده شد، در حفظ تعادل و راه رفتن مشکلات جدی داشت. خانواده او که ساکن یکی از روستاهای بوشهر هستند، به محض بروز اولین علائم بیماری محمد مبین برای درمان او راهی شیرازی شدند.
به علت مشکلات رفت و آمد خانواده مجبور شد برای زندگی به پارکینگ کوچکی در شهر شیراز نقل مکان کند و به علت وجود نوزاد کوچکتری که بعد از محمد مبین به دنیا آمده بود و درگیری مادر، پدر مسئولیت پرستاری و مراقبت از محمد مبین را بر عهده گرفت. او که به کارگری در مزارع گوجه فرنگی اشتغال داشت، به ناچار کارش را رها و خود را وقف مراقبت از فرزند بیمارش کرد.
در چنین شرایطی که خانواده هیچ منبع درآمدی نداشت و محمد مبین نیز برای راه رفتن نیاز به کاردرمانی روزانه داشت، این موضوع در سایت مهرآفرین، بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند اطلاع‌رسانی شد. با کمک‌هایی که از طریق سایت جمع‌آوری شد محمد مبین در سه ماه گذشته به طور مرتب و روزانه تحت کاردرمانی قرار گرفته است.
همچنین نیازهای خانواده با کمک‌های غیرنقدی و بسته‌های ارزاق تأمین شده است. محمد مبین حالا می‌تواند تعادلش را حفظ کند و چند قدم راه برود. کاردرمانی او تا هنگام مستقل راه رفتن و حفظ تعادل کامل ادامه دارد.

صفحه محمد مبین در نگذاریم خاموش شوند

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟