با تأمین هزینه‌های درمان توسط یاوران مهرآفرین/ حال نوید و برادرش خوب است

با تأمین هزینه‌های درمان توسط یاوران مهرآفرین/ حال نوید و برادرش خوب است | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۰۵,اسفند,۱۴۰۰ | 610 نفر
با تأمین هزینه‌های درمان توسط یاوران مهرآفرین/ حال نوید و برادرش خوب است
نوید و امیررضا دو برادر مشهدی با کمک یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند.
زمانی که این خانواده به علت بیماری بچه‌ها به مهرآفرین معرفی شدند، نوید دو ساله مبتلا به سندرم داون، کم کاری تیروئید و تشنج و برادر 14 ساله‌اش امیررضا نیز مبتلا به نارسایی کبد بود.نوید مدام دچار تشنج می‌شد و امیررضا نیز ظاهر نزار و پوست زردرنگی داشت که مادرشان را به شدت نگران کرده بود.
از سوی دیگر پدر خانواده که در گذشته مغازه جگرکی داشت، به علت ابتلا به سرطان مغزاستخوان بیکار و خانه نشین شده بود و در خانه به بسته بندی حبوبات اشتغال داشت. درآمد ناچیز او به همراه درآمد گا و بیگاه مادر از نظافت منازل و سبزی پاک کردن، کفاف مخارج درمان دو فرزند بیمار را نمی‌داد و حال هر دو پسر رو به وخامت می‌رفت.
در این زمان خانواده به مهرآفرین معرفی و بعد از بررسی‌های مددکاری، پرونده تشکیل داده شد. برای تأمین مخارج درمان، وضعیت نوید و امیررضا از طریق بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند سایت مهرآفرین اطلاع‌رسانی شد و با کمک‌های جمع‌آوری شده، روند درمانی دو فرزند آغاز شد.
مادر که بسیار نگران فرزندان خود بود، به طور جدی پیگیری‌های درمانی را انجام داد که در جریان این پیگیری‌ها مشخص شد امیررضا به هپاتیت ب مبتلاست. هرچند تشخیص این بیماری برای خانواده شوک‌آور بود ولی بلافاصله روند درمان پسر نوجوان آغاز شد. با مصرف داروها و چکاپ‌های دوره‌ای، حال امیررضا بهتر است و روحیه‌اش نیز بهبود چشمگیری داشته است. این نوجوان بعد از دو سال بازماندن از تحصیل، امسال با حمایت مددکارش در مدرسه ثبت نام کرده و با استعداد و علاقه فراوان درس‌هایش را پیگیری می‌کند.
نوید پسر کوچک خانواده نیز از شیرخشک مخصوص و داروهای تیرویید و ضد تشنج استفاده می‌کند و هزینه این داروها و معاینات دوره‌ای توسط پزشک از محل کمک‌های یاوران تأمین می‌شود. در ضمن نوید در تابستان به تشخیص پزشک مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت که موفقیت آمیز و رضایتبخش بود.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟