به مناسبت روز دختر/ تقدیر از دخترانی که با حمایت مهرآفرین توانمند شدند

به مناسبت روز دختر/ تقدیر از دخترانی که با حمایت مهرآفرین توانمند شدند | 0 دیدگاه | جمعه ۲۰,خرداد,۱۴۰۱ | 725 نفر
به مناسبت روز دختر/ تقدیر از دخترانی که با حمایت مهرآفرین توانمند شدند
جشن روز دختر در شعبه کرمان با معرفی و تقدیر از سه دختر موفق تحت حمایت مهرآفرین برگزار شد.
یکی از این دختران به دلیل مهارت‌آموزی و رسیدن به توانمندی مورد تقدیر قرار گرفت. او به همراه مادرش که سرپرست خانوار است، در رشته صنایع دستی آموزش دیده و مدرک فنی و حرفه ای را اخذ کرده‌اند. این دختر نوجوان در حال حاضر با مادرش در رشته پته دوزی در منزل مشغول به کارهستند.
ضمنا این مادر و دختر پرتلاش  با حمایت مهرآفرین یک دستگاه چرخ خیاطی نیز خریداری کرده‌اند و خیاطی زنانه هم انجام می‌دهند و از این طریق چرخ زندگی خود را می‌چرخانند.
دختر دیگری که در این جشن به عنوان دختر موفق معرفی شد، زمانی بازمانده از تحصیل محسوب می‌شد. او به علت شرایط سخت زندگی و نداشتن سرپرست مناسب، یه مدت یک سال ترک تحصیل کرده و در باغ‌های منطقه سکونت خود مشغول به کار بود. همچنین غفلت اطرافیان باعث شده بود آسیب های روانی زیادی به این دختر نوجوان وارد شود که بعد از پذیرش در مهرآفرین با انجام مصاحبه های انگیزشی و پیگیری ثبت نام در مدرسه بزرگسالان توسط مددکار تحصیل را از سر گرفت.
او اکنون در رشته تجربی سال یازدهم مشغول به تحصیل است و با شرکت در کلاس‌های فوق آموزشی و پشتکار فراوان توانسته نمرات بسیار خوبی کسب کند و در گروه دانش‌آموزان با رتبه بالا جای بگیرد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟