افتتاح مدرسه بهشت یک در روستای آبید زلکی در منطقه اندیکا توسط مهرآفرین

افتتاح مدرسه بهشت یک در روستای آبید زلکی در منطقه اندیکا توسط مهرآفرین | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۹,مهر,۱۴۰۳ | 66 نفر
افتتاح مدرسه بهشت یک در روستای آبید زلکی در منطقه اندیکا توسط مهرآفرین

مراسم افتتاحیه مدرسه یک کلاسه بهشت یک در روستای آبید زلکی، با حضور جمعی از خیرین و نمایندگان موسسه خیریه مهرآفرین برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دانش‌آموزان روستا برگزار شد، دکتر مهدی توسلی سرپرست واحد فرهنگ و ارتباطات مهرآفرین گفت: «بهشت یک، اولین مدرسه‌ایست که مهرآفرین در این منطقه احداث کرده و این آغاز راه است. ما این نوید را می‌دهیم که در  منطقه زیبا و شگفت‌انگیز اندیکا از نظر منابع طبیعی اما محروم از امکانات، اقدامات رفاهی بیشتری انجام دهیم و امیدواریم روزی برسد که ما از مدرسه سازی به سمت مدرسه یاری برویم یعنی از لحاظ توسعه کمی مدارس به سمت توسعه کیفی آموزش و پرورش کودکان منطقه حرکت کنیم.»
در حاشیه این مراسم، نشست صمیمانه‌ای بین دانش آموزان، مسئولان مهرآفرین و یاوران صورت گرفت و کودکان از مشاغل مورد علاقه خود در آینده و کمک به انسان‌ها صحبت کردند. در انتهای مراسم نیز کیف و بسته لوازم التحریر به کودکان اهدا شد.
این مدرسه به یاد مرحوم محرم علی آذرتاش به همت فرزند نیکوکارش پیام آذرتاش و با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین در روستای آبید زلکی از توابع اندیکا در استان خوزستان احداث شده است.
همچنین کلنگ زنی مدرسه یک کلاس بهشت دو در روستای دز از توابع اندیکا نیز توسط نماینده مهرآفرین  ویاوران محلی انجام شد.
در ادامه یکی از یاوران مهرآفرین، خانم لیلا نوری آذر از روستای آبید بویر بازدید کرد و با دیدن وضعیت فضای آموزشی نامناسب آنجا، تصمیم به ساخت مدرسه دوکلاسه در این روستا گرفت.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟